Man kan ju alltid köra Cock Hero.
Vad är cock hero? Låter spännande.
Du kan utforska det på milovana.com eller cockhero.infoVad är cock hero? Låter spännande.
Visst är det skönt att spara på sprutet några dagar. Gå omkring och vara småkåt för jämnan. Är jag ensam hemma kan jag runka upp kuken till nära sprut flera gånger om dagen. Man lär sig att sluta bara nån sekund innan utlösning Ibland misslyckas jag och satsen flyger ut utan att det var meningen men det är smällar man får ta.hej ja jag rör som du. Runkar kuken typ en vecka utan att spruta..när jag närmar mej utlösning så får kuken slakna helt. Skall runka av mej på Lördag då har jag inte sprutat på 8 dagar. De blir ett rejält sprut kan jag lova.-
Det sprutet skulle man vilja se!! Ytterst få gånger jag klarar många dagar. Är ju stört omöjligt att sova när man är så kåt tycker jag. Dock älskar jag att hålla på med kuken i flera timmar, gärna under en hel dag, och då är det så enormt skönt att spruta massor med sperma sedan.hej ja jag rör som du. Runkar kuken typ en vecka utan att spruta..när jag närmar mej utlösning så får kuken slakna helt. Skall runka av mej på Lördag då har jag inte sprutat på 8 dagar. De blir ett rejält sprut kan jag lova.-