Håller med,enormt skönt att gå omkring naken.Var nyss ute i regnet naken och pissade skönt med min ståkuk.Man vaknar kåt och och drar på kukring,blir så stor och hård så kuken svajjar härligt när man går omkring naken och runkar då och då,en härlig känsla att få vara kåt!
Var ofta på det tidigare i mitt liv, det blir lite för sällan nu tyvärr.Hej. Låter underbart. Går naken så ofta jag kan. Solar och badar på naken strand så ofta jag kan. Skönt att vara fri .
Synd att du inte kunde ha stånd i svtNu när det har varit fint väder så har jag varit ute hela dagarna, och varit naken den mesta tiden.
Tyvärr har jag inte stött på så många, men några har i alla fall sett mig helt naken på nära håll när jag badat vid en mindre sjö.
Är också bokad för en inspelning senare denna månad för komediserie på SVT, då ska jag vara helt naken i en sketch i helfigur och inget kommer att censureras så allt kommer att synas. Ska bli trevligt att vara naken inför alla på inspelningen.
Hur lyckades du få vara med i tv?Apropå vara naken med stånd på tv så tror jag att dom gärna hade velat filma det, men SVT skulle nog inte gått med på att visa det. Det skulle kanske inte heller uppskattas av filmteamet, ett tjugotal personer som var i rummet samtidigt. Men visst hade det varit häftigt att ha fullt stånd och få visa upp det, ollonet skulle ha blänkt fint i solljuset.