ingen som är vaken nu???? väntar ju på sällskap[:X]
Trallis Medlem Kön Man 21 februari 2008 #5 Ja, go förmidda!! Varit uppe länge, sitter tyvärr på kontoret så jag kan inte göra så mycket åt kåtheten! Men Ni andra får ha det så skönt
Ja, go förmidda!! Varit uppe länge, sitter tyvärr på kontoret så jag kan inte göra så mycket åt kåtheten! Men Ni andra får ha det så skönt
Snäckan Välbekant medlem Ålder 56 Kön Kvinna 22 februari 2008 #6 godmorgon alla morgon kåta vänner Klicka för att expandera... God morgon
andreas84 Ny medlem Kön Man 22 februari 2008 #9 hej alla! någon förmiddagskåt tjej/kvinna som är sugen på att se mig runka? kåta hälsn andreas
Snäckan Välbekant medlem Ålder 56 Kön Kvinna 22 februari 2008 #10 Apropå rubriken... Egentligen finns det väl ingen anledning att "hoppa upp" när man vaknar. "Ligg kvar" känns mycket bättre
Apropå rubriken... Egentligen finns det väl ingen anledning att "hoppa upp" när man vaknar. "Ligg kvar" känns mycket bättre
T TheRudeBoy Ny medlem Kön Man 22 februari 2008 #11 haha snäckan, word! ligga kvar vill man ju. dessutom är man ju ofta som man "uppe" när man vaknar..