jm
Välbekant medlem
- Kön
- Man
haha jupp, du provade ju det där! Ska du berätta om när du testade steka också? hahaAlltså, om man gurglar sperma i munnen blir det skum...
haha jupp, du provade ju det där! Ska du berätta om när du testade steka också? hahaAlltså, om man gurglar sperma i munnen blir det skum...
Ja men det ser ut som äggvita! Jag var nyfiken och tänkte att det borde bete sig som ägg i stekpannan XDhaha jupp, du provade ju det där! Ska du berätta om när du testade steka också? haha
Det är ju äggviteprotein så why not ^^Hahaha…ett tillbehör man inte kan vara utan i en bar, intressant att testa om man kan göra skum på sperma!
Typ cum sour
Language of loveAlltså, om man gurglar sperma i munnen blir det skum...
Nu blir en ju nyfiken, hur funkade det?Ja men det ser ut som äggvita! Jag var nyfiken och tänkte att det borde bete sig som ägg i stekpannan XD
Nu blir en ju nyfiken, hur funkade det?
Hoppsan, kanske en hel massa födoämnen som bara går till spillo? Stoppa världssvälten, räddande runkare blir lite som läkare utan gränser och”doktorn kan komma” blir ett hoppingivande löfte.
”Runkhjälpen”på SRhaha "runka för världssvälten", nytt evenemang på Svt.
Skrattade omrimligt mycket åt det där”Runkhjälpen”på SR
Allt för välgörenheten!Får så många larviga bilder som poppar upp
Massor av små gubbar och tomtenissar som ligger i för allt vad tygen håller…
Behövde fler killar hjälper jag gärna tillInte än men håller på att planera en träff
Hahaha okBehövde fler killar hjälper jag gärna till