Samma med mig. Ligger utan kallingar för det mesta. Det är skönt när snorren får vara fri, men emellanåt är det gott att ha en trång kalsong på sig också...De nätter jag sover med kalsong åker handen in nattetid. Av någon anledning blir de nattliga erektionerna hårdare när jag sover i lagom trånga kalsonger. Då är det skönt att justera penis och förhud
Ännu hellre hjälpa till....Lite OT kanske men tänk så skönt och härligt att få finna en av dessa rastplatser där sådana som ni alla stannat till för att spruta.
Jag skulle verkligen bli kåt av att se tydliga spår av sperma på marken….
eller än bättre att råka komma på någon och få se på då denna person står och runkar till ett skönt sprut längs vägen.
Låter sköntKör ofta och smeker kuken, svänger in på rastplatser eller ställen där likasinnade träffas, många sköna avsugningar och runkträffar har det blivit
Trafiksäkert!!!Det händer väl att handen åker ner i byxan då och då och även att kuken kommer fram när den blivit hård. Har sprutat när jag kört, men tycker det är bättre att stanna till vid en rastplats och gå ett par meter in i skogen och spruta för allt vad tygen håller.
Trafiksäkert!!!