Har upplevt samma sak då jag onanerat med stav. Fått kraftiga utlösningar och även upplevt prostataorgasm. Fantastisk känsla.Jag är inte kille, men brukar använda strapon på min kille. Han kommer inte utan att runka, men tycker ända att orgasmen blir djupare på nåt sätt. Jag tycker också det verkar som spermamängden blir större.
Svårt att få utlösning utan att runka, ja, stämmer på mig också. Men NÄR man kommer...ja, då känns det från underlivet och hela vägen upp i ryggraden.Jag är inte kille, men brukar använda strapon på min kille. Han kommer inte utan att runka, men tycker ända att orgasmen blir djupare på nåt sätt. Jag tycker också det verkar som spermamängden blir större.
Vore intressant att testa, men skulle aldrig få frun till att göra det på migHar aldrig blivit påsatt med strap on men det står väldigt högt på min önskelista.
Min fru brukar också pulla mig i baken, så det föll sig naturligt att gå vidare med strapon, älskar anala lekar.Blev strappad för första gången igår av tjejen och det får gärna bli fler gånger. Sen så brukar hon ofta pulla mig i rumpan så det var inget stort steg.
Hade min fru till att pulla mig med fingret några ggr för typ 30+ år sedan, men hon tyckte det var äckligt och ville inte fortsätta. Själv började jag pulla mig redan som 8-10 åringMin fru brukar också pulla mig i baken, så det föll sig naturligt att gå vidare med strapon, älskar anala lekar.