Atomicswing
Aktiv medlem
Om du hade blivit påkommen med ta hand om dig själv eller kommit på någon och det det sedan lett till ni tog han om varandra. Vad skulle önskeplatsen vara då och Av vem eller vilka skulle ni det bli påkomna/komma på av
Spännande tanke...Om du hade blivit påkommen med ta hand om dig själv eller kommit på någon och det det sedan lett till ni tog han om varandra. Vad skulle önskeplatsen vara då och Av vem eller vilka skulle ni det bli påkomna/komma på av
Har hon stora bröst?Den kåta lilla kassörskan på ICA , skulle knullas i kassan
Härligt det låter. Ingen dålig profilbild förrestenVore härligt om grannfrun gick förbi utanför fönstret till rummet där jag sitter och jobbar. Men där jag oxå lite då och då runkar och tänker på att få knulla en upptagen vuxen kvinna.
Jag tänkte på samma. Jag blir ofta kåt av pendeltågets vibrationer, speciellt på vägen hem från jobbet då jag är trött. Brukar fantisera om att en kvinna ser och sätter sig bredvid och smeker mitt lår diskret och viskar "Behöver du lite hjälp? Följ med av i nästa hållplats så löser vi detta"Åker ofta pendeltåg till och från jobbet. Åker gärna hem utan kallingar vilket gör mig rejält kåt.
Har en fantasi om att någon te.x en man ser min bula innanför jeansen, ler och jag ser tydligt att han också fått en rejäl bula. Eller varför inte en kvinna som ser vad som hänt och spelar med lite. Särar lite på benen, kanske smeker sig lite lätt. Behöver inte vara mer än så... båda fortsätter åt sitt håll. Blir garanterat runk vid hemkomst...
På hennes lilla kropp är dom stora och välformade och som gjorda att smeka och slicka påHar hon stora bröst?
Nicekassörska på ÖoB i Växjö.......extremt stOOra bröst o för liten BH så brösten sväller över kanterna jag kan stå där o glo o få stenhårt stånd....dröm att få ha henne