Jwpp, det har jag fått, var på en rutinundersökning i början av året och skulle undersökas av en kvinnlig doktor i fyrtioårsålder. Jag blev nervös då jag fick reda på att det var en kvinnlig doktor och fick ett ganska rejällt stånd. Doktorn var jätteproffsig och agerade så bra att jag inte ens skämdes. Hon sa saker som att det var ett bra tecken på att saker och ting fungerar som det ska med min kropp och att jag var fullt frisk i "de nedre regionerna". Så det var inte alls pinsamt, dett födde istället härliga runkfantasier efteråt.
Något som däremot var lite pinsamt var så jag för en stund sedan fick massage. Hon som masserar mig är en riktigt sexig medelålders kvinna. Varje gång jag kommer från ett besök hos henne runkar jag som en tok. Hur som helst, jag kom in på hennes motagning och tog som vanligt av mig kläderna ner till kalsongerna och placerade mig på mage på hennes massagemöbel. Ryggdelen av massagen är ju inga problem så självklart fick jag inte stånd då. Det var då jag vände mig om det hände. Låg på rygg och massören hasade som vanligt ner mina kalsonger lite, för att komma åt att massera. Hon masserade mig runt låren då jag kände hur det började rycka i kuken, jag försökte lägga band på mig med det gick inte. Kuken växte och till råga på allt var inte knappen på kalsongerna stängd. Vips så kollade hela härligheten, fullvuxen, ut genom kalsonghålet. Nä jag kollade upp möttes jag av min massös som smålog och sa "Ojdå, det blev visst lite hårt här", kommentaren fick knappast att mindre kåt. Hon berättade att det hade hänt förr och att jag inte behövde skämmas, men det gjorde jag ändå. Mitt stånd vägrade gå ned svjälvant så jag beslutade om att jag var tvugen att gå på toaletten. Sagt ch gjort, jag gick på toa, runkade av kuken, sprutade och gick tillbaka efter att nog rengjort kuken. När jag kom tillbaka frågade massösen om jag löst problem, jag nickade och lade mig igen. Har inte varit hos henne efter det, men ska nog ditt om några veckor. Även fast det var pinsamt var det även mycket uppkåtande och jag runkar ofta med henne i minnet.