ar du hört några?hörde ni några när ni övernattade på hotell/vandrarhem ?berätta gärna
Låter säkert underbart, du gick inte och frågade om du fick vara med?Häromveckan var vi på hotell i Paris och i rummet bredvid bodde ett ungt vackert franskt par som knullade rejält varje natt
Det var rätt sexigt Men min man såg till att jag fick kuk medan de höll på så vi behövde inte knacka påLåter säkert underbart, du gick inte och frågade om du fick vara med?
Var svårt att hålla sig när man hörde deras stönande och knullande genom väggen Men tror att om det finns ett franskt onanera-forum så skriver de just nu om den högljudda svenska kåta kvinnan i rummet bredvidDet var rätt sexigt Men min man såg till att jag fick kuk medan de höll på så vi behövde inte knacka på
For the record så var det inte jag som glömde packa en gag ball så felet är helt dittVar svårt att hålla sig när man hörde deras stönande och knullande genom väggen Men tror att om det finns ett franskt onanera-forum så skriver de just nu om den högljudda svenska kåta kvinnan i rummet bredvid