G
Grottan
Gäst
Skönt sug i den här
Ibland kan man ju få uppleva historien via filmen och musikens värld men inget går väl upp mot en konser irl..får väl hoppas någon uppfinner en tidsmaskin snart..
Men åh Så klart Ullevi också och då hade du varit där med mig..jag tänkte mest att du skulle få kommit till Ullevi 1985 och kollat Bruce. Men jag hade också valt Elvis före Bruce när allt kommer omkring . . .
Avslutningsfest låter ju lite sorgligt men om vi bortser från avslutning och koncentrerar oss på fest så känns det bättre..kommer att bli en fantastisk tidsresa..avslutningsfest på sjömagazinet! (tänk om tidsmaskinen fastnar i 1985? ) .
Jo de spelningarna anses som legendariska, han gjorde dock en i sthlm -75 som inbitna fans ser som nästintill mytisk. Tror det var på konserthuset.Kan det vara den som alla snackar om än idag? Springsteen 1985? Ibland önskar jag att jag var född lite tidigare
Men visst körde han nån Elvislåt som extranummer?..jag tänkte mest att du skulle få kommit till Ullevi 1985 och kollat Bruce. Men jag hade också valt Elvis före Bruce när allt kommer omkring . . .
Oj! Det måste vara inbitna fans för hur många får plats där? Knappast ens 2000Jo de spelningarna anses som legendariska, han gjorde dock en i sthlm -75 som inbitna fans ser som nästintill mytisk. Tror det var på konserthuset.
Har inte en susningMen visst körde han nån Elvislåt som extranummer?
Tror vår levande uppslagsbok Alex kommer att minnas.Har inte en susning
Friends Arena blir ju något helt annatHan var väl inte så känd i sverige än men hade precis släppt plattan Born to run som slog.
Här en gammal artikel…
https://sonicmagazine.com/2020/01/26/bra-borjan-pa-en-lang-relation/