Har du provat sounding?

• Thread starter mago [vill inte vara med längre]
  • Startdatum
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Har sett lite filmer med sounding och vet inte riktigt vad jag skall tycka :oops:
Någon som provat så skulle det vara kul att höra hur det är [}:)]

M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Det är lite det jag undrar med... man för i alla fall in något i urinröret... finns en hel del filmer på xtube och jag har aldrig riktigt förstått om det är skönt eller bara en fetisch (om man nu säger så).
Sök på xtube efter sounding.

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är lite det jag undrar med... man för i alla fall in något i urinröret... finns en hel del filmer på xtube och jag har aldrig riktigt förstått om det är skönt eller bara en fetisch (om man nu säger så).
Sök på xtube efter sounding.

Låter inte helt bekvämt, varför ska man göra det?

Lellelind

Medlem
Kön
Man
"Sounding" är när man för in sonder i pisshålet. Sonder är släta metallstavar som är gjorda för det.
Jag har testat och det är jäkligt skönt. Det är som att de flesta "njutningsnerver" finns på insidan av kuken, dvs inne i pisshålet. :D
Det är absolut inte samma sak som när man är hos doktorn och tar klamydia- och gonorréprov! :eek:

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Är sugen på att testa, vad kan man använda som finns i hemmet???

Last edited:

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har kollat med en termometer, men det gör lite ont ca:3 cm in i kuken. Är det enklare om ma för in den när man har ståkuk??

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag har kört Sounding i många år och tycker det är superskönt. Man får ta det lugnt i början bara och inte ha för stora objekt, och som någon sa massor med glidmedel. Känns lite konstigt första gångerna för mig i alla fall men blev snabbt en favorit, både vid runkande och med partner.

PAGunnar

Ny medlem
Hallå!
bumpar lite…

Nybliven medlem här och har sedan några månader testat sounding.
Köpte mig ett Dilator-set via Amazon, med åtta stavar som ger 16 olika storlekar. Har kommit upp till stav nr. 5 som är 11mm resp. 12 mm.

En skön grej som jag gör är att när jag fått in staven så onanerar jag med en Fleshlight. Väldigt skönt då staven stöter mot locket och trycks in djupare!
Även smidigt att snabbt skruva av locket och dra ur staven när jag kommer, så satsen inte tvingas stanna kvar.

Funderar på att filma, men inte kommit så långt än.

Toppen