Har du stött på en för stor kuk?

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte haft problem vid vaginalsex, däremot har jag svårt att få in mitt stora ollon vid analsex.

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Det måste inte vara för stor kuk för bara tjejer, finns även killar som gillar att få kuk i sig :p. De med stor eller till och med för stor kuk måste väl anpassa sig antar jag och inte bara trycka på? Många tjejer verkar gilla stora kukar men det behöver inte betyda att de faktiskt vill ha den i sig. Jag tycker också att det är häftigt med stora kukar, att titta på och kanske runka ihop men inget mer. Det är väl något som triggar våra reptilhjärnor precis samma som stora bröst oftast gör.

Den enda gången jag har varit med om en kille med problem hade för lång kuk för många tjejer. Men han fick anpassa sig bara och inte köra in hela längden i tjejen.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Sett rejäla kukar på dusch och bastu på gymmet, badhus och omklädningsrum
Rejäla showers, en snubbe fick t o m smeknamnet aborginen....

Dessutom har jag "sett" en mängd micropenisar

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
för att belysa storleksdiskussionen så finns det en studie gjord och visad i läkartidningen som bekräftar att de flesta har en penis(kuk) som inte ser ut att vålla några bekymmer för de "normala" vagina eller anus
se nedan
Så njut av era sköna kukar och så länge man kan få en härlig orgasm är ju allt PERFEKT

Medelpenisen definierad i metastudie​

Gabor Hont
Citeras som:
Läkartidningen. 2015,112:DD4I
Läkartidningen 9/2015
Lakartidningen.se 2015-

En färsk metaanalys presenterar för första gången vetenskapliga referensvärden för vad som är att betrakta som »normal« längd och omkrets på penis. Rönen, som tagits fram av forskare vid bland annat King’s College Hospital i London, publiceras i BJU International.
Målsättningen med rapporten är att hjälpa läkare som konfronteras med manliga patienters oro för negativt avvikande dimensioner på sina könsorgan. Studien kan också vara till hjälp när det gäller att undersöka eventuella samband mellan penisstorlek och problem med kondomer, enligt forskarna.
En genomgång av tillgänglig facklitteratur identifierade 17 studier omfattande totalt 15 521 män, vilkas penismått registrerats av vårdpersonal genom »standardförfarande«. Utvärderingen av referensstudierna, som inbegrep »alla åldrar och raser«, bestämde genomsnittslängden på en slak penis till 9,16 cm och på en slak men sträckt penis till 13,24 cm. Genomsnittslängden på en erigerad penis belöpte sig till 13,12 cm. Genomsnittsvärdet för omkretsen på penis i slakt tillstånd var 9,31 cm, medan den erigerade genomsnittsomkretsen var 11,66 cm. Forskarna noterade en liten korrelation mellan erigerad längd och kroppslängd.
– Vi tror att våra grafer kan hjälpa doktorer att lugna många av sina manliga patienter med beskedet att deras penismått håller sig inom det normala spannet, kommenterar David Veale, en av författarna till artikeln, i ett pressmeddelande

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
för att belysa storleksdiskussionen så finns det en studie gjord och visad i läkartidningen som bekräftar att de flesta har en penis(kuk) som inte ser ut att vålla några bekymmer för de "normala" vagina eller anus
se nedan
Så njut av era sköna kukar och så länge man kan få en härlig orgasm är ju allt PERFEKT

Medelpenisen definierad i metastudie​

Gabor Hont
Citeras som:
Läkartidningen. 2015,112:DD4I
Läkartidningen 9/2015
Lakartidningen.se 2015-

En färsk metaanalys presenterar för första gången vetenskapliga referensvärden för vad som är att betrakta som »normal« längd och omkrets på penis. Rönen, som tagits fram av forskare vid bland annat King’s College Hospital i London, publiceras i BJU International.
Målsättningen med rapporten är att hjälpa läkare som konfronteras med manliga patienters oro för negativt avvikande dimensioner på sina könsorgan. Studien kan också vara till hjälp när det gäller att undersöka eventuella samband mellan penisstorlek och problem med kondomer, enligt forskarna.
En genomgång av tillgänglig facklitteratur identifierade 17 studier omfattande totalt 15 521 män, vilkas penismått registrerats av vårdpersonal genom »standardförfarande«. Utvärderingen av referensstudierna, som inbegrep »alla åldrar och raser«, bestämde genomsnittslängden på en slak penis till 9,16 cm och på en slak men sträckt penis till 13,24 cm. Genomsnittslängden på en erigerad penis belöpte sig till 13,12 cm. Genomsnittsvärdet för omkretsen på penis i slakt tillstånd var 9,31 cm, medan den erigerade genomsnittsomkretsen var 11,66 cm. Forskarna noterade en liten korrelation mellan erigerad längd och kroppslängd.
– Vi tror att våra grafer kan hjälpa doktorer att lugna många av sina manliga patienter med beskedet att deras penismått håller sig inom det normala spannet, kommenterar David Veale, en av författarna till artikeln, i ett pressmeddelande
Kul att man, för en gångs skull, kan definiera sig som ”normal”
Det tillhör inte vanligheterna :p

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag som man vill hellre ha en lång kuk men min ggr vill ha en tjock kuk med stort ollon, jag kan inte ta en tjock kul i munnen men i baken är det lättare med en läng kuk och den är mer sig vänlig också!
Min fru är tvärt om hon vill att det skall kännas att hon har en kuk som fyller hennes fitta ingen metmask som hon brukar säga!

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag som man vill hellre ha en lång kuk men min ggr vill ha en tjock kuk med stort ollon, jag kan inte ta en tjock kul i munnen men i baken är det lättare med en läng kuk och den är mer sig vänlig också!
Min fru är tvärt om hon vill att det skall kännas att hon har en kuk som fyller hennes fitta ingen metmask som hon brukar säga!
Vad menas med "ggr"?

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För mig tror jag inte storleken varit problemet, handlar mer om hur killen hanterar den. Är den större krävs det mer uppvärmning och antagligen glidmedel. Kör de bara in den utan att lyssna på mig så kommer det kännas för stort. Det kan ju till och med gälla "normal stora" kukar också. Men just att är du över medel så måste du lyssna på mig, gör du det så har jag inte stött på någon (än) som är för stor.

Längd kan dock vara mer problem än omkrets, speciellt om killen bara kör på. Att bli bottnad och "boxad" på livmoderstappen gör rejält ont.

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man

En liten medicinsk uppdatering från mig..i denna intresseanta tråd om kukar o fittors storlek...​

om det är för mycket text kan avbryta o runka lite så......så gör jag i alla fall
Varför skriver jag detta ..jo många inkl mig själv funderar ofta på detta med storleken o kollar man porrfilmer så är det ju jättekuker men kollar man närman så kommer endast en lite del av kuken in...sen kan det ju upplevas upphetsande med en lång rackare

Vaginastorlek och penislängd

Den genomsnittliga erigera penisen är cirka 33 procent längre än den genomsnittliga slidan. Även om storleken på både penis och vagina kan variera, kan dessa organ vanligtvis rymma varandra.
En studie från 2015 fann att den genomsnittliga penislängden var drygt 13 cm. Vissa kvinnor kan rapportera obehag om deras sexpartner har en penis som är större än genomsnittet.
Det kan vara smärtsamt eller obehagligt om ett föremål som en penis eller sexleksak träffar livmoderhalsen. Att ha adekvat smörjning och att kommunicera eventuellt obehag till en partner kan hjälpa till att hålla sexuell aktivitet njutbar.

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Män är oftare än inte preockuperade vid någon sorts erotisk ingenjörskonst vari könsorganens volym och prestanda får en synnerligen central roll. Som bi tycker jag inte ens det är nödvändigt att ligga med kvinnor; man kan ha trevligt ändå. Vill jag få bevis på min manlighet kan jag konsultera mina ID-handlingar.

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Män är oftare än inte preockuperade vid någon sorts erotisk ingenjörskonst vari könsorganens volym och prestanda får en synnerligen central roll. Som bi tycker jag inte ens det är nödvändigt att ligga med kvinnor; man kan ha trevligt ändå. Vill jag få bevis på min manlighet kan jag konsultera mina ID-handlingar.
Helt klart har du rätt!!!!

ungmanlovemoms

Ny medlem
Kön
Man
För mig tror jag inte storleken varit problemet, handlar mer om hur killen hanterar den. Är den större krävs det mer uppvärmning och antagligen glidmedel. Kör de bara in den utan att lyssna på mig så kommer det kännas för stort. Det kan ju till och med gälla "normal stora" kukar också. Men just att är du över medel så måste du lyssna på mig, gör du det så har jag inte stött på någon (än) som är för stor.

Längd kan dock vara mer problem än omkrets, speciellt om killen bara kör på. Att bli bottnad och "boxad" på livmoderstappen gör rejält ont.
Skulle du klara av min enorma kuk?

Toppen