Har du testat gloryhole

MikeGbg

Välbekant medlem
Kommer ihåg en gång när jag besökte en man som satt upp ett privat gloryhole hemma. Kom in hittade hålet som han gjort i en dörröppning. Tog av mig byxorna och kalsongerna och stoppade in kuken i hålet. Mannnen började massera, runka min kuk som styvande och till sist kände jag hans varma mun omsluta min kuk så där skönt. När jag stod där och blev avsugen så öppnades ytterdörren och in kommer en man till, mannen hade dubbelbokat. Men det slutade med att vi turades om att låta mannen bakom GH suga oss och vi smekta och runkade varandra om vart annat tills vi båda tömde satsen i mannen mun. En härlig känsla.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Skulle möjligtvis var på den sidan där man sticker in ståndet i hålet, och får en avsugning eller ett snabb knull.
Eftersom jag inte har någon dragning till män skulle jag inte kunna vara på andra sidan. Men detta är inget jag drömmer om men kunde kanske vara roligt att prova.

MikeGbg

Välbekant medlem
Saknar Martin Shop på 2:a Lång, speciellt de upphöjda båsen längst in. Två/tre steg upp med en liten TV, och ett GH. Bakom GH var ett märkt område med draperier i båda ändar. Där hängde de i mörkret som ville suga. Man klev upp de få stegen och ställde sig där och kollade på någon film, efter en stund kom en hand in och smekte lätt utanpå byxorna, lät man det hållas, så knäpptes byxknappen upp och gylfen drogs ned sakta. Byxorna åkte ned och man stoppade in kuken i hålet och kände en varm skön mun som sög skönt tills man kom…
Många sköna sprut där…men finns inte idag…

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Saknar Martin Shop på 2:a Lång, speciellt de upphöjda båsen längst in. Två/tre steg upp med en liten TV, och ett GH. Bakom GH var ett märkt område med draperier i båda ändar. Där hängde de i mörkret som ville suga. Man klev upp de få stegen och ställde sig där och kollade på någon film, efter en stund kom en hand in och smekte lätt utanpå byxorna, lät man det hållas, så knäpptes byxknappen upp och gylfen drogs ned sakta. Byxorna åkte ned och man stoppade in kuken i hålet och kände en varm skön mun som sög skönt tills man kom…
Håller helt med dig. Jag hann med några sköna besök där under ett par år innan det stängdes. Just de upphöja båsen var underbara…

Kukringen

Ny medlem
Ålder
69
Kön
Man
Ja där har man stått på bägge sidorna. Saknar också det stället.

Toppen