Martin svensson
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Ja det var det verkligen, och stå och runkaDet var väldigt skönt och läckert att se
Ja det var det verkligen, och stå och runkaDet var väldigt skönt och läckert att se
Hur gammal var sonen?Mina föräldrar tjuvkikade jag på en hel del även mamma när hon lekte med dildo själv.
Såg även sambons son tidigt en morgon när dörren stod på glänt till hans rum när han runkade.
Underbart, runkade du med då? Hade han liten eller stor snopp? Rakad?Han var 17
Mysigt, va det bara du och din pappa då?Har kollat när min pappa sprutade och har även sett min bästa vän suga av sin kille i bilen på Kalmar stadsfest
MmMysigt, va det bara du och din pappa då?
Det låter spännande !! Vilka klubbar besökte ni ? Jag är ju ensam så parklubb kanske blir svårt .
Fick nöja mig med att spana på Mamma och lillebrorsans kompis men de var häftigt de med.
vad såg ni på klubben och har du sett din fru med andra kanske någon yngre
Hur gammal var din mamma då och hur gammal var grabben?Det låter spännande !! Vilka klubbar besökte ni ? Jag är ju ensam så parklubb kanske blir svårt .
Fick nöja mig med att spana på Mamma och lillebrorsans kompis men de var häftigt de med.
vad såg ni på klubben och har du sett din fru med andra kanske någon yngre
Han var 16 och hon var 47 det var ca 2 år sedan på sommaren men de har hänt flera gånger efter de o de ses fortfarandeHur gammal var din mamma då och hur gammal var grabben?
Brukar du titta i smyg?Han var 16 och hon var 47 det var ca 2 år sedan på sommaren men de har hänt flera gånger efter de o de ses fortfarande
O ja det har jag gjort till o från i två årBrukar du titta i smyg?
Jag tänkte på det många gånger när jag var yngre, tyckte nästan synd om killarna som inte kan bli kåta utan att det syns så tydligt.Ja exakt snoppen var hård nästan hela tiden när man vra på nakenbad när man var där med mamma och pappa. Och så fortfarande när man är där med egen familj.
Ja, dessutom är det svårt att kissa med stånd...Jag tänkte på det många gånger när jag var yngre, tyckte nästan synd om killarna som inte kan bli kåta utan att det syns så tydligt.
Måste va jobbigt sen om man behöver gå på toa.
Ja men om ni måste då?Ja, dessutom är det svårt att kissa med stånd...
Jag tänkte på det många gånger när jag var yngre, tyckte nästan synd om killarna som inte kan bli kåta utan att det syns så tydligt.
Måste va jobbigt sen om man behöver gå på toa.
Är man ute går det bättre. Men om man måste gå på toa är det värre Brukar kissa i badkaret då eller stå på knä vid toastolen då går detJa men om ni måste då?
Har nog aldrig själv varit i situationen av att bli kissnödig när jag har stånd. Blir man riktigt kissnödig så man måste tömma, så tror jag kroppen tar över och ståndet slaknar....Ja men om ni måste då?