Har du tjuvkikat på någon som har det skönt?

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
Jag såg bonusdottern några gånger när hon onanerade i duschen. Var en ordentlig glipa i överkant på dörren. En gång använde hon skaftet till rakhyveln att knulla sig med. Även sett henne runka pojkvännen i duschen. Runkat själv många ggr till de synerna.

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Magisk känsla ju. Älskar det både de gångerna man fått se något eller de gånger man fått nyfikna åskådare. Mitt bästa minne av att se någon annan är nog granntjejen när jag bodde i lägenhet som yngre. Hon solade ofta på balkongen som låg i huset mitt emot något under min lägenhet höjdmässigt vilket resulterade i fin insyn på hennes balkong. Normalt hade hon bikini de gånger jag såg henne, vilket iofs var en synnerligen trevlig syn i sig, men en sen eftermiddag när jag kom hem hade hon hällt upp ett glas vin och skippat toppen....

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Att se andra brukar lämna dem ifred, tex pappa blev äldre kunde inte klara av ett samlag enligt min lillasyster så smekte min styvmor pappa och sög av honom såg aldrig det. Har val själv blivit påkommen min mamma sade bara att jag själv ta hand om kladdet, oftast när jag runkade men kom någon gång under natten vaknade med kladdig mage och lite på lakanen.

NightShadows

Ny medlem
Som jag skrivit i en annan träd så har jag har både sett och hört min mamma och min kompis ha sex, det hade sin början i samma veva som jag började gymnasiet. Snokade även i hennes messenger mail etc och hittade både chattar och bilder.
Han var då bara 16 och det blev inte officiellt förens han blev 18. De är nu i ett förhållande har barn och min kompis är numera min styvfar.
Mina föräldrar skilde sig sommaren mellan 8e och 9e klass och i samband med att jag skulle börja gymnasiet så flyttade jag och min mamma till ett nytt område. Jag fick nya vänner och lyckades komma med i de tuffa gänget och det var killen som var ledarfigur där som lyckades charma min mamma. Det skall tilläggas att jag från börja var lite utanför och det var först efter att jag och mamma stött ihop med gänget när vi var och handlade som jag kom in i gemenskapen jag förstår ju nu i efterhand att han blev vän med mig bara för att komma nära henne. Skall tillägga att min mamma ser riktigt bra ut och den här kille lyckades alltid få tjejerna på fall. Men utåt behandlade han mig väl men det kom ju en del elaka kommentarer med. I början höll de allt hemligt men efter ett tag så talade min mamma om att de fattat tycke för varandra och att jag fick acceptera eller flytta. Jag har både sett och hört en hel del och vissa händelser har satt sig mer än andra dessutom är det under en ganska lång tid bodde hemma till jag började på universitetet.

Last edited:

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Hörde ofta min bror vägg i vägg i unga tonår. när han låg med tjejer , han hade ofta olika med hem Sedan såg ett par på avstånd på nakenbadet. förra sommaren. Ha sex, men gick ej närmare , hörde även ett par ggr , från annat toabås ,på logementet. När man gjorde lumpen , helt klart någon satt o runkade där, men vet inte vilka de var av mina kompisar inlogementkorridoren , ja själv runkade med där i bland ,

Toppen