G
Grottan
Gäst
Jag tro att du ljuger - därförVarför är du så dryg?
Jag tro att du ljuger - därförVarför är du så dryg?
Haha varför skulle jag ljuga om en sån sak? Det är knappast en osannolik historia. Du får tro vad du vill. Jag är inte här för att ljuga.Jag tro att du ljuger - därför
Jag citerar dig:Haha varför skulle jag ljuga om en sån sak? Det är knappast en osannolik historia. Du får tro vad du vill. Jag är inte här för att ljuga.
Skulle säga att det är barnrumpevarning på denJag citerar dig:
"Ett ex ville att jag skulle filma och skicka till en kompis. Vi både tände på att ha publik. Hade varit schysst med en runkvideo tillbaka men det fick vi inte "
Visst, språket är kanske dåligt. Var inte direkt en novell jag skrev. Jag vet inte vad du kräver för att bli övertygad. Men jag antar att du inte skulle tro vad jag än skriver? Läs mina andra inlägg så lär du tappa hakan av alla lögner.Skulle säga att det är barnrumpevarning på den
Du har rätt på en punkt! Jag tror inte på dig vad du än skriver! Och du är inte tillräckligt intressant för att jag ens skulle ägna tid åt att läsa vad du skrivit i andra inläggVisst, språket är kanske dåligt. Var inte direkt en novell jag skrev. Jag vet inte vad du kräver för att bli övertygad. Men jag antar att du inte skulle tro vad jag än skriver? Läs mina andra inlägg så lär du tappa hakan av alla lögner.
Tråkigt att mitt inlägg har gjort dig så arg och otrevlig. Ser inte nyttan i att bli som du på ett sånt här forum. Jag är här för att dela med mig av mina erfarenheter och fantasier. Och för att läsa andras. Ja, vissa ljuger som fan eller kryddar sina inlägg. Jag gör det dock inte. Hoppas du får en bra kväll trots allt.Du har rätt på en punkt! Jag tror inte på dig vad du än skriver! Och du är inte tillräckligt intressant för att jag ens skulle ägna tid åt att läsa vad du skrivit i andra inlägg
Självklart ljuger inte du när du påstår att ditt ex vill ha runk och sugbilder för att skicka till en kompis!Tråkigt att mitt inlägg har gjort dig så arg och otrevlig. Ser inte nyttan i att bli som du på ett sånt här forum. Jag är här för att dela med mig av mina erfarenheter och fantasier. Och för att läsa andras. Ja, vissa ljuger som fan eller kryddar sina inlägg. Jag gör det dock inte. Hoppas du får en bra kväll trots allt.
Du vet bäst för du var ju där. Glömde deSjälvklart ljuger inte du när du påstår att ditt ex vill ha runk och sugbilder för att skicka till en kompis!
Ja, det har hänt att jag bjudit på en n bild av frugans håriga fitta. En närbild utan varken kropp eller ansikte.Är det någon mer som visat bild på sin sambo för kompis? Utan att hon vet..Dumt eller ok att göra så tycker ni?
Ja. Hade gärna sett någon som känner henne (och är kåt på henne) runka till bilder och video av henne.Är det någon mer som visat bild på sin sambo för kompis? Utan att hon vet..Dumt eller ok att göra så tycker ni?
Har visat några här på onanera med, blir så kåt att visa hennes fina fittaHar visat en före detta arbetskamrat min sambo när hon onanerade och när vi knullar. Sen berättade jag det för sambon som tyckte vi skulle bjuda hem killen och ha trekant så då gjorde vi det