Jag fantiserar om att "pegga" en kille någon dag, hade varit så coolt att få testa det! Men jag fattar, det är trist nog troligen tabu vilket är konstigt. Jag menar, för somliga av oss tjejer är det rätt skönt, varför skulle de inte vara det för er....
Jag fantiserar om att "pegga" en kille någon dag, hade varit så coolt att få testa det! Men jag fattar, det är trist nog troligen tabu vilket är konstigt. Jag menar, för somliga av oss tjejer är det rätt skönt, varför skulle de inte vara det för er....
jag gillar ju olika anal leksaker, gärna med vibration...tycker ni killar fortfarande att det är tabu?
Hur har det gått med din leksak?
Du måste väl har kört ett par hundra gånger nu
Typ en gång om dagen XD
Fantastiskt sak...bästa är ju att man bara kan köra handsfritt, "trä på" och sen låta den göra sitt...behöver inte ens hålla i den om jag ligger ned.
*Skrattar*...låter nice!
Funderat på att spela in en film, men det är inte så visuellt att använda den tyvärr.
Please do it! .. nyfiken på riktigt! Jag har ju visat min dildo
Please do it! .. nyfiken på riktigt! Jag har ju visat min dildo
Var det Gianna Michaels Stora pattar som fick det att brisera?
Men går det att edga med den eller är det all-in? Avslutarleksaken?
Jo jag hörde Fenomenal att avrunda med alltså.Den är tvyärr lite svår att edga med, du kan köra på lägre vibrationer...då håller man ut längre, men den bygger stadigt upp mot orgasmen som sen bara slår en i huvudet. Helt omöjligt att vara tyst...som du kanske såg och hörde.
Den är tvyärr lite svår att edga med, du kan köra på lägre vibrationer...då håller man ut längre, men den bygger stadigt upp mot orgasmen som sen bara slår en i huvudet. Helt omöjligt att vara tyst...som du kanske såg och hörde.
TACK!! SÅg jäkligt Najs ut!