jm
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Har svårt att se behållningen i att besöka en porrbio om man inte (minst) runkar eller motsvarande Det är väl också möjligheten/sannolikheten för interaktion med andra kåta som är kittlande, i kombination med känslan av ”det förbjudna”.
Men – när man som jag är oerfaren på detta är det också däri farhågorna ligger också. Är kåt och nyfiken, men inte för den sakens skull desperat, och det sista jag vill är att hamna i ett rum fullt av ofräscha weirdos som är alldeles för på. Grejen är väl egentligen att jag knappt har nån aning om vad jag ger mig in i, känns som en pandoras ask full av kukar hehe… men steg ett antar jag är att bara våga släppa sargen. Har -nästan- lyckats övertala mig själv nu hehe.
Håller helt med om dina farhågor, men skulle åtminstone vilja pröva att ha upplevelsen en gång i livet. Tänker man får gå dit när man kåtat upp sig innan så man går lite på kåtruset.
Tror tanken är lite som att köpa porrtidningar när jag var yngre. Spänningen att lägga upp en tidning eller porrfilm på disken var nästan större än porren i sig.