Voyeurscum
Välbekant medlem
- Kön
- Man
För bögar blir det väl som att det skulle komma in en massa tjejer när jag gick själv därKänner igen.
Svårt för vissa att tolka signaler
För bögar blir det väl som att det skulle komma in en massa tjejer när jag gick själv därKänner igen.
Svårt för vissa att tolka signaler
Tråkigt att vara på p bio och inte runka juh.Jag tycker personligen att det är bäst att vara där på vardagar. Jag brukar sitta öppet och runka, det brukar ofta komma några och bara stå och glo. Ganska irriterande men då brukar jag säga till dom att dom också ska börja runka. Då brukar dom snabbt gå där ifrån
Jag brukade runka öppet tidigare i karriären. Men en del puckade individer fick mig att sluta med det.Tråkigt att vara på p bio och inte runka juh.
Märkligt.
Förstår.Jag brukade runka öppet tidigare i karriären. Men en del puckade individer fick mig att sluta med det.
Rätt många gubbar som saknar förmåga att tolka uppenbara signaler.
Jag har väl varit där kanske 20 gånger dagtid under de senaste fem åren. Under mina besök har jag aldrig sett nån vara helnaken.Jag har varit där med min kvinna. Men är nyfiken på ett besök som ensam man.
Hur vanligt är det att cruisa runt helt utan kläder under dagar och kvällar utan tema?
Hur tror du det skulle uppfattas av textilbärarna om någon var helt naken?Jag har väl varit där kanske 20 gånger dagtid under de senaste fem åren. Under mina besök har jag aldrig sett nån vara helnaken.
Skulle det gillas så skulle det nog tända mig enormt att vara den naknaJag antar att det skulle gillas
Att vara den enda som väcker lustar genom att vara den enda kille som helt naken cruisar runt gör mig bra mycket mer kåt än att vara en i mängden faktisktDom har också nakenkvällar. Tror det är på onsdag
Jag är alltid naken på porrbio. Går ju dit för att få suga och bli knullad. Då vill jag kunna visa upp mig och vara tillgänglig, så mig gör det inget om jag är den ende nakna, tvärtom.Att vara den enda som väcker lustar genom att vara den enda kille som helt naken cruisar runt gör mig bra mycket mer kåt än att vara en i mängden faktiskt
Har bara vågat runka en gång när jag varit där. Det tar ett tag innan man känner att det är ok. Tittade på en som blev avsugen av en kille och blev tänd efter en stund och tog fram kuken och runkade och tittade på. Tror han kom i killens mun sen slutade dom och bara gick förbi mig. Sexigt att titta på. Skall dit snart igen.Jag tycker personligen att det är bäst att vara där på vardagar. Jag brukar sitta öppet och runka, det brukar ofta komma några och bara stå och glo. Ganska irriterande men då brukar jag säga till dom att dom också ska börja runka. Då brukar dom snabbt gå där ifrån
Slinter på tangentbordetJag runkar öppet, brukar sitta i rummet med korset längst ner, har även blivit avsugen och runkad öppet och många ggr vid sugbänken....
Hade gärna gått dit, men är dessvärre utomlands. Kanske nästa gångJag ska dit morgon
Vore trevligt att träffa någon som är sugen på att runka varandra ,eller om du bara vill ha hjälp att bli avrunkad
Annars tar vi varandra till gränsen några gånger innan vi sprutar ihop
Jag runkar gärna och tittar på samtidigt. Ibland är det härligt att bara titta. Man blir kåt.Jag tycker personligen att det är bäst att vara där på vardagar. Jag brukar sitta öppet och runka, det brukar ofta komma några och bara stå och glo. Ganska irriterande men då brukar jag säga till dom att dom också ska börja runka. Då brukar dom snabbt gå där ifrån