hoki75
Välbekant medlem
- Ålder
- 48
- Kön
- Man
var finns du då ?Vi hade gärna myst i skogen med dig, men tyvärr bor vi långt ifrån...
var finns du då ?Vi hade gärna myst i skogen med dig, men tyvärr bor vi långt ifrån...
Går utmärkt att runka ute på vintern. Det är färre människor ute och går, och ofta finns det en stillhet i kylan. Kuken känns varm och skön in handen. Hade en runkkompis för några år sen som jag brukade möta upp på en naturslinga i Göteborg. Vi brukade runka varandra inne bland träden och uppe bland klippor. Mysigt.
Det vore spännande, var bor du?Spännande skulle va coolt bli upptäckt sen avrunkad av äldre man
stäm träff med nån på kontaktsajtSpännande skulle va coolt bli upptäckt sen avrunkad av äldre man
Kanske bäst att göra upp innan med nån som vill se. Så det inte blir tokigt.Sitta i skogen och dra i kåtkuken och hoppas att någon kommer förbi
Det är underbart att runka i skogen. Ja kommer jättefort, gärna med en pinne i baken.Av någon anledning så blir det lätt en härlig runk då jag är i skogen.
Instämmer. Friluftsrunk känns naturligt på nåt skönt sätt. Solen och vinden smeker hela kroppenNu i veckan hade jag en skön stund på egen hand vid en ensligt belägen sjö.
Höll på ostörd i en halvtimme innan jag sprutade.
Det är nåt visst med att njuta under bar himmel
Precis. Har man nu hittat en enslig plats där man får vara ifred, vill man väl inte bjuda in kreti och pleti dit och förstöra lugnetNope, du får inte smyga och titta din snuskiga människa Hitta din egen sjö 51
Håller med dig men ibland är det ju mycket trevligt med sällskapPrecis. Har man nu hittat en enslig plats där man får vara ifred, vill man väl inte bjuda in kreti och pleti dit och förstöra lugnet