Har ni "sjuka" fantasier?

G

Guest

Gäst
Min fantasi är verkligen sjuk, och den började när jag gick i gymnasiet, då jag åkte buss till skolan.
Jag fantiserar att "Kapa" en hel buss med tonårskillar och tjejer och sedan under något slags hot
tvinga dessa till olika sexuella akter. Det får gärna vara med nån snygg mamma i 40 års åldern oxå :)
Sjukt?? Förmodligen...därför får det förbli en fantasi... /LovePro

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
*räcker upp handen* jag skulle vilja åka buss... subway to ecstasy åker säker med??

*tittar på dig*
-du hänger oxå med?! kanon nu e vi snart jättermånga!!!

Smisk! känslan som sitter i

bulliga

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar fantisera att någon ser mig sitta på huk i skogen och kissa... står och runkar bakom en buske och ser hur jag särar blygdläpparna och kissar... sedan smeker min fitta med det våta.....
efter det så kommer han som runkat och knullar mig med sin sköna kuk...

G

Guest

Gäst
Originally posted by ceadbrojo

Jag vill testa att suga kuk. Även fast jag är hetero och träffar tjejer skulle jag vilja testa känslan att suga en kuk tills den sprutar ner hela ansiktet på mig
Det är nog inte så udda, men i min fantasi vill jag känna strålen i munnen. En annan fantasi är att spruta en tjej mellan brösten när hon har bh på sig, ta av bh:n och slicka rent hennes bröst, eller att "suga av" en tjej med strapon.

bbboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by ceadbrojo

Jag vill testa att suga kuk. Även fast jag är hetero och träffar tjejer skulle jag vilja testa känslan att suga en kuk tills den sprutar ner hela ansiktet på mig

Samma här :)
Ska försöka förverkliga det hela inom kort tänkte jag, känns dock skumt att träffa en helt främmande människa man har fått kontakt med över nätet, men det kanske det kan vara värt. Jag måste få veta hur det är i alla fall...

nightmare

Medlem
Kön
Man
kom på en ny kul ide hehe
skulle va intressant att testa att ha en dubbeldildo i analen på tjejen och än själv sen sitta nära varanda så man kan knulla samtidigt :p:p:p

åå va det är skönt me onani

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Hmmm... jag tänder mycket på tjejernas trosor... eller egentligen tänder jag väl på flickvännends kompisar m fl, men eftersom man är en "sköntsam" kille kommer man ju aldrig att få knulla dessa skönheter o då får deras trosor duga... brukar "låna" dom... o leka med dom... Sjukt? upphetsande? JA!

N

Nippe -LÅST-

Gäst
ja e oxå lite sjuk... tänder på att fantisera tillsammanns med min flickvän om att ngn annan sätter på henne inför mig... eller bara att nån gör det överhuvudtaget... hon berättar vilka hon tycker e snygga å så fantiserar vi om dem...

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Jodå Nippe!

Det där är en sån där förbjuden fantasi som jag kan gotta mig åt. Jag tänker mig att flera svarta killar knullar henne! Mums!

super_slim

Ny medlem
Kön
Man
Vilket skummt sammanträffande, subway_to_ecstasy, att jag faktiskt har haft precis samma fantasi.. Fast tvärtom då, jag som är kille, operarer mig till tjej... Och sedan går med på en brutal våldtäkt, gärna flera män då.. Visserligen är jag bs, men ändå. lite skummt tycker jag.. :)

Chill, or thrill...

marlboro

Medlem
Kön
Man
har tänkt att om man kunde kontrollera ALLA mäniskor med typ en befallning så skulle jag ha mycket skoj, tänk själv, närhelst man blir sugen på sex bara att befalla första bästa kalaspingla, eller gå in och pinka på chefen etc etc

live to ride!

N

Nippe -LÅST-

Gäst
dp-lover. du vet va ja snackar om. min flickvän tycker ja e rätt sjuk fast hon tycker d e kul. en annan sak som är najs är om hon onanerar framför webkamera när hon snackar med ngn... fast d kan ju inte vara vem som helst...

LilleSkutt

Ny medlem
Kön
Man
Kanske ingen fantasi utan mer en tanke om fri sex...Tänk att man åker tåg från sthlm till malmö, lång och ganska tråkig resa...Varför kan man inte liva upp denna resa igenom att ha sex med sina medpassagerare...Bara fråga lite kallt, skall vi ha sex??? Då har naturligtsvis medresenären samma tanke... o så kör man igång. När man kommer till norrköping så byter man partner i annan kupe...:D

G

Guest

Gäst
Originally posted by Nippe

dp-lover. du vet va ja snackar om. min flickvän tycker ja e rätt sjuk fast hon tycker d e kul. en annan sak som är najs är om hon onanerar framför webkamera när hon snackar med ngn... fast d kan ju inte vara vem som helst...
Det har nästan hänt mig fast tvärt om.. Jag fick se en tjejkompis på cammen och snacka med henne i telefon när hennes kille var i rummet intill. Hon visade iof bara ansiktet, men man ser ju njutningen bäst där ändå..

Toppen