Har ni utsatts för groped, eller har ni utsatt någon för det?

M

Milf94

Gäst
Groped, är det någon ni har erfarenhet av?
Jag tycker det är så upphetsande, när man ser på film. Tjejen står på trång buss eller tunnelbana. Så börjar killarna runt henne tafsa, först oskyldigt. Sen mer o mer…

D

Deleted member 72491

Gäst
Så jäkla tråkigt och obehagligt . Håll händerna i styr som sagt. Det är bara kränkande och äckligt

Maria_Milf

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Kvinna
Groped, är det någon ni har erfarenhet av?
Jag tycker det är så upphetsande, när man ser på film. Tjejen står på trång buss eller tunnelbana. Så börjar killarna runt henne tafsa, först oskyldigt. Sen mer o mer…
Jag har råkat ut för det några ggr, både som tonåring och som vuxen. Jag såg några kommentarer. I mitt fall har jag varit rätt shill med det. Ibland lite spännande också... om man är lagd åt det hållet... :sneaky:

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu är det ju bara önsketänkande och det kanske inte vore lika kul om man blev utsatt för det helt utan förvarning…. Men tänk er alltihopa tvärtom.
Att man sitter eller står där på bussen och spanar in en massa snygga rumpor och vackert urringade tjejer och kvinnor när de en efter en börjar smeka, tafsa, klämma och klänga på en.
Att en börjar och kanske lockar med sig fler så att de till sluta står där ett fem-tiotal kvinnor och unga tjejer och bara tar för sig precis som de vill.
Som om man vore bara en sak som är till för deras skull..

Åh, det får nog bli aftonens och kvällens fantasier tror jag bestämt.

R

Reborn

Gäst
Nu är det ju bara önsketänkande och det kanske inte vore lika kul om man blev utsatt för det helt utan förvarning…. Men tänk er alltihopa tvärtom.
Att man sitter eller står där på bussen och spanar in en massa snygga rumpor och vackert urringade tjejer och kvinnor när de en efter en börjar smeka, tafsa, klämma och klänga på en.
Att en börjar och kanske lockar med sig fler så att de till sluta står där ett fem-tiotal kvinnor och unga tjejer och bara tar för sig precis som de vill.
Som om man vore bara en sak som är till för deras skull..

Åh, det får nog bli aftonens och kvällens fantasier tror jag bestämt.

Jag har varit med att bli ”tafsad” på som kille, hänt ett antal gånger av tjejer. Ofta är det bekantar, men även på krogen(ofta av lite äldre tjejer)
Men det är bara ett par gånger det hänt mera än lite tafsande.
Men aldrig så långt som du beskriver, tyvärr…
Men gillar o fantisera om alla möjlig senario

Saltastänk

Medlem
Kön
Man
På en Finlandskryssning (höga odds va ) för 10 år sen, kom det fram en snygg rödtopp till mig och tar mig i skrevet med hela handen.
Jag blev glad och förstod att isen var bruten så att säga.
Blev dock inget med henne eftersom hennes lillasyster klev framför och fick med sig mig till hytten.

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag blev utsatt för det av en kompis när jag var 13 och han var 14. Vi var bara på mitt rum och hängde och helt plötsligt brottade han ner mig så jag låg på mage och inte kunde röra mig. Sen drog han ner mina byxor och ”juckade” några gånger. Jag kunde känna att hans kuk va hård genom hans mjukisbyxor, sen kom mamma och knackade på dörren och då avbröts allt fort så hon inte märkte något. Vet att jag blev förvånad över min reaktion, för jag tyckte lite om det som hände men hade samtidigt självklart inte velat att det skulle gå längre.

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, jag har faktiskt sugit kuk på min kompis när han fylldäckade i vår hytt på finlandsbåten, utan att han vaknade. Vetefan varför men blev så jävla nyfiken på hur det skulle smaka så det bara blev så. Tur man var ung och dum.

Hade en tjej en gång som ofta fylledäckade när vi vart ut o festat, det blev många gånger som jag slickade henne i rövhålet samtidigt som jag runkade mig själv iaf...

Toppen