vem här hade kunde tänkta sig att suga min kuk[:I]
Laifen Medlem Kön Man 6 december 2008 #9 Jag ahde nog kunnat tänka mej att smaka på den lite iallafall
pussycat00 Välbekant medlem Kön Kvinna 7 januari 2009 #16 Men Dexter! Menar du att du hellre vill bli avsugen av en man eft.som du skriver under manl onani? JAG VILL JU OXÅ!!!!
Men Dexter! Menar du att du hellre vill bli avsugen av en man eft.som du skriver under manl onani? JAG VILL JU OXÅ!!!!
rakad & naken Medlem Kön Man 7 januari 2009 #17 Jag vill också!! Du har många fans Dexter, kanske dags o starta en klubb?
karlstad1977 Ny medlem Ålder 47 Kön Man 7 januari 2009 #18 Den där hade man gärna sugit, får jag erkänna
Dexter Medlem Kön Man 9 januari 2009 #19 Men Dexter! Menar du att du hellre vill bli avsugen av en man eft.som du skriver under manl onani? JAG VILL JU OXÅ!!!! Klicka för att expandera... nä det menar jag inte den bara hamnade här, du är också välkommen
Men Dexter! Menar du att du hellre vill bli avsugen av en man eft.som du skriver under manl onani? JAG VILL JU OXÅ!!!! Klicka för att expandera... nä det menar jag inte den bara hamnade här, du är också välkommen