Originally posted by Sexgud
detta forumet är tusen gånger bättre.
http://www.androlog.se/discus/messages/ ... 1073340682
Originally posted by SonPari
Ja bor inte i fucking england inse det.
Ja stannar bara kvar om alla total ignorerar "en allt för vanlig kille". Och det jävla spamfltret tas bort
Anti-spamfilter
Originally posted by Meile
Om inte annat om folk är överens är det jue bara att starta ett eget forum ???
SonPari e det oki ovh fråga vilken server du lirar på ???
Och vad du lirar ??
Sex e någe man aldrig kan få för mye av
Originally posted by galen
Ja stannar bara kvar om alla total ignorerar "en allt för vanlig kille". Och det jävla spamfltret tas bort
Anti-spamfilter
du har ju bott i england förr hunnit flytta hem igen?
Få se nu, vad står det..... blaaa bla bla bla blaaa bla blaa bla bla. bla bla bla blablabla BLAA!!
Originally posted by runkgubbenärpinsam
Oki lirade N/E Rouge på Burning legion Lvl 60 sen tröttnade jag på lirandet så jag sålde spelet till en polare vart så trött på alla muppar som inte kan lite mmorpg och sen såg spelet lite för disney aktit ut för mig ..
Ja har faktiskt kört väldigt olika på sistonde, lite på stormscale, alliance då, nu kör ja pve på Azjol Nerub, horde. Men har en kompis som ska snart börja så ja tänkte börja om med honom. Avslagen på detta forumet Kör shaman och hunter på Azjol, och pala på Stormscale, båda 60
Få se nu, vad står det..... blaaa bla bla bla blaaa bla blaa bla bla. bla bla bla blablabla BLAA!!
Oki lirade N/E Rouge på Burning legion Lvl 60 sen tröttnade jag på lirandet så jag sålde spelet till en polare vart så trött på alla muppar som inte kan lite mmorpg och sen såg spelet lite för disney aktit ut för mig ..
Ja har faktiskt kört väldigt olika på sistonde, lite på stormscale, alliance då, nu kör ja pve på Azjol Nerub, horde. Men har en kompis som ska snart börja så ja tänkte börja om med honom. Avslagen på detta forumet Kör shaman och hunter på Azjol, och pala på Stormscale, båda 60
Du behöver inte läsa det om du inte är intresserad, inte då heller kommentera det
Anti-spamfilter
Originally posted by Nudillo
Jo vad fasen är det som håller påatt hända här inne då. Här har man varit borta bara några dagar coh så har värsta kriget brutit ut.
Du behöver inte läsa det om du inte är intresserad, inte då heller kommentera det
Anti-spamfilter
Originally posted by galen
Anti-spamfilter
du har ju bott i england förr hunnit flytta hem igen?
Haha aah men det va rätt länge sen serru
Anti-spamfilter