när jag var gift så höll jag det hemligt, han skulle aldrig förstått.
ok, hade nog trot att det är antingen eller. varför är ona hemligt men porrsurfandet inte?Porrsurfandet är inte hemligt men vissa sidor bla ona.se
ska vi dejta du och jaghihiJag har inte varit helt öppen med det med min sambo, men jag tror att hon har sett "onanera.se" i adressfältet någon gång. Så hon vet väl. Fast kanske inte vilka intima detaljer jag delar med alla sköna människor här inne...
Men i och med att jag numera är singel behöver jag inte tänka på detta längre. Får bara se till att min nästa tjej är öppen när det gäller såna saker...
hmm, om vi bortser från ona.se så är allt porrsurfandet klart hemligstämplad. Är inte alls godkänd här.
men eftersom i stort sett alla män gör det måste min fru har förståd att jag oxå hålla på med det och låsas som hon inte bryr sig... hon kanske har gett upp.
hmm, om vi bortser från ona.se så är allt porrsurfandet klart hemligstämplad. Är inte alls godkänd här.
men eftersom i stort sett alla män gör det måste min fru har förståd att jag oxå hålla på med det och låsas som hon inte bryr sig... hon kanske har gett upp.
SOM ni nu märker så porrsurfar många kvinnor oxå...LER