Skulle vilka prova dockingLåter intresant, hum
När man för in ollonen i varandras förhudVad är dockning
Testa Bodycontact finns säkert nån som vill därJag skulle vilja prova!
Testa Bodycontact finns säkert nån som vill där
Det är ju tyvärr så att det i de flesta fall är ''pang på rakt upp i dajmkrysset som gäller'' på BC, men det finns faktiskt de som vill träffas för att ''bara runka'' också, men det är kanske lite sällsynt.Gick in där och kollade nu eftersom du tipsade, men alla var så jäkla extrema.. Skulle bara vilja börja med att lattja med en annan än min egen i handen, inte börja med något sånt extremt..
Det är ju tyvärr så att det i de flesta fall är ''pang på rakt upp i dajmkrysset som gäller'' på BC, men det finns faktiskt de som vill träffas för att ''bara runka'' också, men det är kanske lite sällsynt.
Det är ju tyvärr så att det i de flesta fall är ''pang på rakt upp i dajmkrysset som gäller'' på BC, men det finns faktiskt de som vill träffas för att ''bara runka'' också, men det är kanske lite sällsynt.
Ja det gör det.Det finns många "snackepelle'ar" också...
Det är samma för mig, min förhud var för trång så jag blev omskuren i tonåren. Trivs bra med det. Har lite hud kvar på baksidan under ollonet som ger mig mycket njutning.Tja... Kan ju bara svara för mig själv....
Beslutet att låta omskära mig var inte sprunget ur religion på något sätt.
Hade oturen att födas med alldeles för trång förhud och standardförfarandet på den tiden, var omskärelse.
Nu har det inte inneburet några större problem för mig, då det gäller erotiken...
Det verkar finnas olika uppfattningar om huruvida detta är tilltalande eller ej.
Gott så...
JAG är är nöjd med Byxormen i alla fall.
Den har skänkt mig många ljuva stunder...
Gäller att hitta "rätt" lekkamrat. Kan hålla med om att det finns extremt folk på sajten..Gick in där och kollade nu eftersom du tipsade, men alla var så jäkla extrema.. Skulle bara vilja börja med att lattja med en annan än min egen i handen, inte börja med något sånt extremt..