Heterosexuella män som gillar bögsex…

Boner

Medlem
… verkar vara nåt som blivit allt vanligare med åren, eller är folk bara mer öppna med det nu. Jag har ej varit medlem här så länge men känns som det nästan är mer regel än undantag på detta forumet.

Kan börja med att skriva att jag tillhör den skara som tänder på en stor ståtlig kuk och jag skulle kunna skriva mina tankar varför jag tror det blivit så för så har det inte alltid vart! Skulle också kunna skriva vad som är så faschinerande med just kuk fast jag i övrigt är hetero, lever med tjejer, tänder på tjejer etc.

Men det är inte därför jag skapar denna tråden för de svaren har jag som sagt redan. Det jag undrar över är alla ni som även tänder på att knulla med män, för det verkar vara ganska vanligt. Det verkar också som att folk förutsätter att man gillar detta bara för att man gillar kuk. För mig är det ganska så radikala steg från att runka/suga en kuk till att involvera röven. Jag tänder på kvinnokroppen, kvinnor är överlag sexigare än män (Detta finns det säkert delade åsikter om) men jag basserar detta på egen erfarenhet. Kvinnor är kurviga, bröst, rumpa, de finns så mycket de kan göra för att vara sexiga, allt från kläder, korta kjolar, urringat till att bara stå med ett finger i munnen eller böja sig framåt efter nåt de tapoat. Även de flesta kvinnor jag pratat med tycker också det är så. De har många vapen att tillgå för att få männens uppmärksamhet. Jag vet inte riktigt vad jag kan göra för att va sexig tillbaka, helt andra saker som triggar tjejer också! Läste någonstans att att det är sexigt när man kavlar upp ärmarna :cool: Nog om det!

Så frågan till er män, i synnerhet ni som gillar knulla en annan man eller bli avsugen av en annan man, vad är det som gör er kåta av detta? Här är ju inte den andres kuk inblandad så vad är det som får er att vilja knulla en hårig mansröv? Samma med ni som gillar att få en avsugning av en man. Det som gör mig kåt vid en avsugning är den kontrasten som uppstår när min hårda brutala krigare :giggle: möter ett par små oskyldiga kvinnohänder med nagellack, hennes läppar ja egentligen allt som är kvinnligt ökar denna kåthet, får gärna va en petite liten tjej. Om en Man suger så har man egentligen tagit bort alla dessa grejer, en man med stort skägg då är jag verkligen lååångt ifrån vad jag gillar :ROFLMAO:

… och för att snabbt svara på en eventuell motfråga vad som gillas med att suga en kuk som är det mest manliga som finns? Som sagt, kuken är sexig och när man själv gör det så ser man ju inte det själv utan man intar samma roll som en tjej (Pov) och på samma villkor vilket tex inte görs vid knull då vi saknar fitta.

Som sagt, bara nyfiken :giggle:
Män som gillar att bli påsatta kan jag ändå förstå lite även ifall jag själv inte tänder på det. Men där är principen den samma som ovan, vi har rövhål precis som dem och man är tjejen och ser det inte på samma sätt (bakifrån) man vill helt enkelt testa att va undergiven och va den som blir påsatt istället för att vara påsättare!
 

lagomlång

Medlem
Kön
Man
Går också igång på just kuken bara men inte resten av mannen. Som du skriver så finns de inget sexigare än kvinnokroppen. Har själv blivit påsatt med strapon/fingrar av kvinnor och gillar känslan av det. Kan nästan bara tänka mig suga/runka om de år via gloryhole då man inte ser mannen utan bara kuken. Kan kolla bögporr med men då måste dom va helt rakade, går inte alls igång om där är hår på kuken/röven. Som du frågar "varför?" Inget bra svar mer än att jag gör det jag känner för och som är roligt/härligt. Livet är för kort för att inte göra det man vill (inom lagen) oavsett vad folk tycker. Fick frågan av en tjej jag låg med som använde strapon på mig en del om jag va bisexuell? Nä det vet jag inte, känner inte att jag behöver en stämpel på vad jag är, gör de som faller mig i smaken sen vad folk vill kalla det bryr jag mig inte om
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte haft sex med någon man men fantiserar om det ofta. Men de måste vara rakade helst överallt då jag ogillar kroppsbehåring och det vikigaste är kukens storlek. Ju större desto bättre. Då vill jag suga och bli penetrerad och gärna av fler på samma gång. Tänder inte på män på samma sätt som på kvinnor. Ser jag på andra män så finns det inget som jag blir attraherad av eller på något annat vis gör mig berörd som när jag tittar på kvinnor. Kvinnor kan vara snygga eller sexuellt upphetsande.
Men jag tittar gärna på bögporr men har svårt för när de smeker eller kysser varandra tex. Det ska sugas och knullas med stora hårda kukar och gärna att det är en vit man som blir påsatt av flera svarta män:X3:
 

DrNize

Medlem
Jag har haft sex med en man en gång och vi gjorde allt utom påsättning. Jag ville vänta med det. Gillade det skarpt och vi planerade in en ny träff som dock inte blev av. Han var bög och jag förmodligen bi
 

MikeJ

Aktiv medlem
Jag är en bisexuell man och är stolt över det:)!!
Knullat 100+ kvinnor genom åren men även haft sex med 5-10 män till för ca 15 år sen, runkat,sugit knullat (aldrig själv blivit knullad). För ett års sen hade jag sex med en man igen tillsammans med min nya sambo och det var helt underbart så nu vill jag ha mer "bögsex" igen inklusive att bli knullad av en man och det härliga är att min sambo vill se/Blir kåt av att jag har sex med en man (precis som jag blir kåt av att se när min sambo njuter med en annan kvinna)
 

Frank

Aktiv medlem
Kön
Man
Har med stigande ålder börjat fantisera mer o mer om sex med en man.Blir klart upphetsad av bögsex,verkar mer rätt på och känns lite "råare"vilket gör mig kåt.Har dildo och tycker det är grymt skönt så tanken på the real one känns nära till hands.Har nämnt strapon för frun och hon var inte främmande för det,så det blir nästa steg.
 

Thomaz63

Medlem
Är gift sedan 30år, har på senare tid fått en ny dröm.…att stå på knä och suga två kukar, slicka o runka…..höra deras stön..och avsluta med att runka av dem rakt in i min mun….se sperman spruta ut i min mun o ansikte…..hade varit härligt :)
 

j0n72

Medlem
Jag skulle gärna testa en skön kuk i röven, har testat mycket med dildos, superskönt. Kan också tänka mig att knulla en fin, välrakad mansröv, är inte alls intresserad av att suga kuk eller göra något annat med någon annan kuk, kanske eventuellt runka.
 

Kipsus

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag vill vara undergiven, bindas utnyttjas av flera samtidigt, gärna både män och kvinnor i olika åldrar som tvingar mig att suga kukar och bli rövknullad. Har haft de tankarna i många år nu men aldrig blivit av.
 

ChicoSouth

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar och tittar på en hel del porr och olika genre. Så även bögporr. Som framgår tidigare i tråden tänder jag på kuken i dessa filmer och gärna modellen större typ Rhyheim, när han blir avsugen eller glider in i analen med sin stora kuk är väldigt tändande.

Jag har även runkat tillsammans med män och just att se hårda kukar är tändande.
 
Last edited:

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Blir så sjukt kåt på en snygg kuk och älskar och bli avsugen av en kille, men det är längesen jag blev det nu. Fantiserar om att få suga en snygg rakad kuk, blir så galet kåt av tanken så det slutar nästan alltid med att jag är tvungen att slicka ollonet tills jag sprutar mig själv i munnen.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Blir så sjukt kåt på en snygg kuk och älskar och bli avsugen av en kille, men det är längesen jag blev det nu. Fantiserar om att få suga en snygg rakad kuk, blir så galet kåt av tanken så det slutar nästan alltid med att jag är tvungen att slicka ollonet tills jag sprutar mig själv i munnen.
Det hade ju vore härligt att få se! Du kanske kan filma nästa gång?:)
 

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är en bisexuell man och är stolt över det:)!!
Knullat 100+ kvinnor genom åren men även haft sex med 5-10 män till för ca 15 år sen, runkat,sugit knullat (aldrig själv blivit knullad). För ett års sen hade jag sex med en man igen tillsammans med min nya sambo och det var helt underbart så nu vill jag ha mer "bögsex" igen inklusive att bli knullad av en man och det härliga är att min sambo vill se/Blir kåt av att jag har sex med en man (precis som jag blir kåt av att se när min sambo njuter med en annan kvinna)
Jag är också bisexuell men för mig är det tvärtom: jag har legat med 15 kvinnor men har haft sex med säkert uppemot 100 olika män. Jag är heteroemotionell, som många andra här, dvs jag blir kär i kvinnor, går iång på kvinnokroppar men blir sjukt kåt av en kuk .

Sex med män tycker jag är skönare, tuffare, mer varierande och gör mig mycket kåtare. Bäst är bitrekant med an lika bisexuell man och en kvinna som älskar DP och kan stå ut med att hon inte är i centrum hela tiden..
 
Toppen