Heterosexuella män som gillar bögsex…

Ralph

Medlem
Ålder
68
Kön
Man
Gillar att titta på kukar i omklädningsrum! Smyg tittar när de tvättar eller torkar sina kukar. Helst när de böjer sig ner och visar sin bakdel! Är gift sen många år sedan! Har en dröm att frun använder sina dildosar på mig! Ibland smeker hon mig i mellan pungen och anus. Och det är så skönt! Så kanske någon som är sugen i veckan? Ligga i en 69 och suga varandra!
 

Boner

Medlem
Verkar vara många som är sexuellt attraherade av kukar men inte har någon sexuell dragningskraft till resterande kroppsdelar hos män. Inte heller någon emotionell dragningskraft till män som man har till kvinnor.

Har googlat och hittat namn på massa konstiga sexualiteter och läggningar men just detta fenomen verkar än så länge inte ha något namn. Märker dock att det är väldigt vanligt både här och på andra siter så bör väl dyka upp snart. Tills vidare får det väl gå under namnet ”Kukälskare” eller ”Kukdyrkare” :)
 

Ralph

Medlem
Ålder
68
Kön
Man
Visst blir man sugen av en man som är snygg och trevlig! Att få smeka en tilltalande kropp är skönt och spännande. Och sen om det leder till något, får man se!
 

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Verkar vara många som är sexuellt attraherade av kukar men inte har någon sexuell dragningskraft till resterande kroppsdelar hos män. Inte heller någon emotionell dragningskraft till män som man har till kvinnor.

Har googlat och hittat namn på massa konstiga sexualiteter och läggningar men just detta fenomen verkar än så länge inte ha något namn. Märker dock att det är väldigt vanligt både här och på andra siter så bör väl dyka upp snart. Tills vidare får det väl gå under namnet ”Kukälskare” eller ”Kukdyrkare” :)
Jag gillar ha sex med både kvinnor och män. Men jag blir bara kär i och attraherad av kvinnor. Män är inte snygga. Jag kallar mig bisexuell och heteroemotionell.
 
Toppen