Kevlarsjälen
Medlem
- Kön
- Man
Jag har ett litet problem. Det är så att jag vid vissa tillfällen kan fästa mig väldigt mycket på att jag ska spruta för en tjej i cam. Och alla killar som nån gång försökt hitta en "camtjej". Ni vet ju att det i praktiken är...omöjligt. Problemet blir då att jag letar och letar, VÄLDIGT länge. Oftast så hittar man inte nån, och man får då lov att spruta för att det gått så lång tid.
Jag vet att ett alternativ kan vara att betala för det, men det vill jag verkligen inte göra. Jag vill spruta för en tjej som VILL se.
Jag kan säga att jag är just nu uppe i en sån period. Jag har onanerat sedan klockan: 13.00, och klockan är nu 16.35. Allltså, 3,5 timme. Jag kör med stopp & start -tekniken hela tiden. Det kommer iaf ut en positiv sak av dessa perioder. Mina sprut blir VÄLDIGT stora och orgasmen känns mäktig. Mycket sperma med andra ord.
Men jag vill ändå ha lite hjälp. Vad kan jajg göra åt saken?
Jag vet att ett alternativ kan vara att betala för det, men det vill jag verkligen inte göra. Jag vill spruta för en tjej som VILL se.
Jag kan säga att jag är just nu uppe i en sån period. Jag har onanerat sedan klockan: 13.00, och klockan är nu 16.35. Allltså, 3,5 timme. Jag kör med stopp & start -tekniken hela tiden. Det kommer iaf ut en positiv sak av dessa perioder. Mina sprut blir VÄLDIGT stora och orgasmen känns mäktig. Mycket sperma med andra ord.
Men jag vill ändå ha lite hjälp. Vad kan jajg göra åt saken?