Låter jobbigt! För mig otänkbart men ett stort problem för många. Tips??? Det finns många varianter.
Först undrar jag på vilket vis du uppskattar sexet i sig? Jag vet att uppskatta sex trots att det inte går för mig men det brukar jag välja själv. Det är alltid känsligt att fråga, borde nog inte men kan inte låta bli...om du har blivit utsatt för någon typ av övergrepp någon gång, det kan vara förträngt eller obearbetat (vill säga att jag själv blivit utsatt som liten men gått i år av terapi, därav min idag fullkomliga sexualitet med mig själv)
Fantasierna som gör dig kåt sitter ju i huvudet och det i sig sprider sig i hela kroppen. Jag blir inte våt bara för att jag är kåt men det brukar inte ta lång tid efter att ha börjat smeka och reta klittan mjukt och lätt. När jag använder oljor av olika slag så gör jag det för att det är en extra retning och det gör mig galen att känna hur oljan rinner utmed och längs hela fittan och dränker in klittan som står.
Det finns en stav som heter Rabbit Pearls....nånting. Den där som har klitorisretare och staven som är gjord av latexgummi, rör sig medans retaren vibrerar. Den ger 99 % orgams. Men först måste man ju bli våt och upphetsad. Som en skrev...tänk inte så mycket på det och faller lusten på så ta tid på dig.
Smek dina bröst, lär känna hela din kropp och vad den svarar på. Smek dig runt omkring fittan utan att ens beröra klitta eller läppar och reta dig till max. Använd en latexstav eller nåt och låt den vandra mjukt runtomkring fittan och njut för att sen låta den vidröra klittan mjukt och fast. En hård beröring kan verka direkt avtändande och om du vidrör exakt på klitoris där den är som känsligast. Jag brukar använda mig lite runt omkring och ofta är det ena sidan av klittan som är mest känslig, inte direkt på då avtar lusten och känslen.
Känn efter innan du försöker tvinga fram något. Det hörs som om du låst dig nåstans.
Cissi