Uj, och här drog man alla över en kam .Originally posted by Erik188
<snip>Det är väl mest på landsbygden sånt förekommer numera, där nån typ av klapp-i-ryggen-macho-blaj-attityd lever kvar.<snip>
Originally posted by Flow242
<snip>Det är väl mest på landsbygden sånt förekommer numera, där nån typ av klapp-i-ryggen-macho-blaj-attityd lever kvar.<snip>
Jag tror det mer har att göra med förväntningar, i dag förväntas tjejer vara mer hmm... nyfikna. Och så ett uns av att vilja vara sexig. Har träffat många tjejer som hånglar med varandra inte för att de just vill hångla med varandra utan för att de tror att killarna som ser det ska tycka att det är sexigt att de gör det.
Så min gissning är; tjejer är mer fria för att de tror att de skall vara det och för att de vill behaga killar. Killar är mindre fria för det finns ingen press från media att de ska vara det, och de har heller ingen illusion om att tjejer skulle tända på att se dem hångla med varandra.
Originally posted by Richard
Jag tror att tjejer har större tolerans mot homosexuella om det så gäller killar eller tjejer.
Många killar tror jag är homofober för att trycket från andra killkompisar är så stort.
Det värsta man kan bli misstänkt för är ju att vara bög.
Originally posted by Flow242
Jag tror det mer har att göra med förväntningar, i dag förväntas tjejer vara mer hmm... nyfikna. Och så ett uns av att vilja vara sexig. Har träffat många tjejer som hånglar med varandra inte för att de just vill hångla med varandra utan för att de tror att killarna som ser det ska tycka att det är sexigt att de gör det.
Så min gissning är; tjejer är mer fria för att de tror att de skall vara det och för att de vill behaga killar. Killar är mindre fria för det finns ingen press från media att de ska vara det, och de har heller ingen illusion om att tjejer skulle tända på att se dem hångla med varandra.
Originally posted by Erik188
Det är väl mest på landsbygden sånt förekommer numera, där nån typ av klapp-i-ryggen-macho-blaj-attityd lever kvar.
'Originally posted by Marre
Jag tror att kritiken är hårdare mot bögar än mot flator-mkt beroende på att lesbiskt sex gjort killar porrskadade.. jag har aldrig raggat på nån som är lagd åt andra hållet. många tjejkompisar har eller vill prova tjejsex. tror större delen av tjejerna i sverige har eller kommer få en lesbisk upplevelse.och jag tycker det är nödvändigt för att inse hur många altenativ man har. under hela högstadiet har jag blivit anklagad för att vara lesbisk(man kan tydligen inte ha tjejkompisar utan att ha sex med dom-vad fan tänker dom med:S) först tog jag illa upp men sedan kom jag på att jag jue inte har nåt emot homosexuella och har nu fått prova att gå i deras skor.but then-många finner tanken på maj med en tjej upphetsande så va fan-u have your fun. och det är väl allmänt känt att många tjejer har kysst många av deras tjejkompisar.men det är inget seriöst. kan vara fyllehångel eller visa hur man kysst en kille man träffade förra helgen.och jag ska kunna kyssa mina tjejkompisar utan att bli kallad lebb. jag kan kyssa/pussa min tjejkompis på skoj/som en kompisgraj eller för att jag e allmänt uttråkad/flummig..det finns värre saker än att bli kallad lebb..även om man kan störa sig på det ibland.men eftersom jag är bi(men att jag pussar min tjej kompis betyder ÄNDÅ inte att jag är kåt på henne)måste jag säga till tjejer som inte vågar prova tjejsex-you have no idea what you're missing
Här har du en, men då det händer är det bara för att provocera. Man behöver inte vara full, roligt att reta homofober och tjejer som tror de är lebbsexiga ändå.. Aldrig blivit kallad bög heller.Originally posted by Dasen
Ex hur många killar här brukar fyllehångla med andra killar utan att bli kallad bög efter?.....ingen eller inte många tror ja iaf.
'Originally posted by Dasen
Ex hur många killar här brukar fyllehångla med andra killar utan att bli kallad bög efter?.....