Regero
Välbekant medlem
- Ålder
- 48
- Kön
- Man
Är nog att ta i, kan med lite god vilja och önsketänkande nå och kanske precis passera 20 cmMen din kuk ser ju ut att vara en bra bit över 20 cm
Är nog att ta i, kan med lite god vilja och önsketänkande nå och kanske precis passera 20 cmMen din kuk ser ju ut att vara en bra bit över 20 cm
Tyvärr kan man ju inte välja.... min är inte lång i slakt tillstånd. Kanske bara 7-8 cmHehe säkert … därför ytterligare en anledning ha lite mindre
Jo det är ju så … min knappt 7 cmTyvärr kan man ju inte välja.... min är inte lång i slakt tillstånd. Kanske bara 7-8 cm
Beroende på temperatur varierar ju storleken ganska mkt i slakt tillstånd. Min kanske ibland inte är mer än 5-6 cm när det är kyligt.Jo det är ju så … min knappt 7 cm
Detsamma men skönt nu när det blir varmare ute medBeroende på temperatur varierar ju storleken ganska mkt i slakt tillstånd. Min kanske ibland inte är mer än 5-6 cm när det är kyligt.
Min är 18 cm och 15,5 i diam. När den är hård. Grovleken gör att frugan tycker den gör ont när man tränger in. Annars är jag sjäkv nöjd med storleken. Ollonet hamnar i porslinet när man sitter mer på toastolen. På borta-toa får man trycka in n kuken lite.En fundering till er med stor kuk.
Jag tänker främst på ni med lång kuk, men även ovanligt grov kuk också.
Alltså hur det är i vissa lägen och situationer.
Tex när ni sitter på toa, och man kanske har en slak kuk på 15-20cm.
Den måste ju slå emot toastolen då?
Hur hanterar man det?
Eller när ni ska prova kläder, då kan den ju avteckna sig tydligt. Så kanske man ska visa sig för expediten.
Ibland kan det nog vara lite kul. Men är det inte jobbigt ibland?
Eller om man går till läkaren eller på massage.
Även om ni inte får ståkuk, så kan det väl vara jobbigt?
Massagen på magen, ofta e ju bänkarna hård och då borde väl det vara obekvämt med kuken?
Så ja, nu fattar. Jag är alltså nyfiken hur det är att ha stor kuk i olika situationer och hur ni hanterar dom osv!?
Berätta lite om hur ni gör och hur det är.
Från en som nog har rätt normal kuk
Precis. Och andra blir bara hårda och grövre.Min kuk är över medel, fast den växer en bra bit när jag får stånd, är en grower. Vissa kukar växer mer en andra när de reser sig
Spännande! Hur många cm växer den från slak till hård?Min kuk är över medel, fast den växer en bra bit när jag får stånd, är en grower. Vissa kukar växer mer en andra när de reser sig
Vad är det för storlek på din då vid stånd?Jag skulle gärna vilja ha en större kuk, typ 5-6 cm och skulle då gärna skylta med den också, inte som att blotta mig, men om någon vill se så varsågod och titta och den som vill får gärna känna på den, men som sagt så tycker jag att det fattas 5-6 cm (snyft).
Låter inte sköntGanska jobbigt att ha extemtjock kuk som jag. Älskar visserligen bulan och hur den ligger längs med benet och ser ut som jag stoppat en aubergine i kallingarna. Men så fort jag ska böja mig så tar den emot och är i vägen. Ibland är ju byxorna alldeles för tajt också, nytvättade speciellt. Då tecknar den sig lite väl mycket och det blir nästan komiskt
Den bulan vill man ju se bild på, älskar när man ser tydliga bulor. Finns få saker som sätter sån fart på min fantasi som när man ser en rejäl bula, särskilt när man ser hur dehänger ner i byxbenen. Önskar att fler kunda kosta på sig att bjuda på en bula. Har själv kanske inte den största bulan, men brukar ta hjälp av lite kukringar för att framhäva den lite extra, då kan den bli ganska tydlig med rätt byxor.Ganska jobbigt att ha extemtjock kuk som jag. Älskar visserligen bulan och hur den ligger längs med benet och ser ut som jag stoppat en aubergine i kallingarna. Men så fort jag ska böja mig så tar den emot och är i vägen. Ibland är ju byxorna alldeles för tajt också, nytvättade speciellt. Då tecknar den sig lite väl mycket och det blir nästan komiskt