Hur är det att ha stor kuk

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad är det för storlek på din då vid stånd?
Jag har alltid uppgett att min är ca 17 cm, men för någon vecka sedan mätte jag den igen och döm om min förvåning och besvikelse, den är numera mellan 15-16 cm. Fortfarande i normalstorlek, men lite surt att den minskar.
Är det något som ni andra äldre män också märkta av, att den minska med åren?
Samma här, har krympt från 17(½) till typ 15-16 cm Snyft:cry::cool:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hoppas de flesta är nöjda alla kvinnor jag varit med har kunna ta emot mitt hela stånd.
Även om några har varit oskuld, var när mat vad yngre fick ta det försiktigt. Skulle väl klara det bättre nu men vilken tonåring som är oskuld vill ha sex med en man 50+.
Tror att många som jag själv inte är jätte stor skulle ha några centimeter till.
Men än vän till mig har en riktigt stor inte så grov men lång, han klagar att i bästa fall får han in lite mer än halva i kvinnan innan han gör henne illa. I munnen får han inte in så mycket men att bli avsugning är en sak behöver ju inte mun knulla kvinnan. Några kyssar och slick och sug kan vara nog så skönt. Min vän är mörkhyad några kvinnor har haft lite mystiska förväntningar tex att han skulle spruta väldigt mycket en lite yngre kvinna trodde sperman skulle vara mörk eftersom som min vän är det.
Han är mulatt så han är inte jätte mörk men att hans pappa är från Gambia det syns.

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har runt 18-20 själv och tjejerna man legat med säger jag har en snygg kuk xD
Visst det gör mig glad, men konstigt höra man har en snygg kuk.
Jag hade velat ha lite längre dock, runt 23 vore ju bra.
Men inga klagomål än från någon tjej, sen är den ganska bred med. Vet ej exakt bredd.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det finns många sexleksaker både för män och kvinnor är nog bra men äkta vara är nog det bästa. Det flesta jag talar med säger det själv vet jag inte har aldrig testat.
Vet inte om det är många som använder det. Dra förhuden upp och ner runka på vanligt sätt med vänsterhanden räcker bra för mig om man inte får tag på en kvinna.
Många sexleksaker för kvinnor är ju större en många mäns organ, finns väl bra både tighta och djupa för män antar jag.
Men det är ju mycket mer än in och ut när man har sex, men är man ensam så kanske det hjälper.

Toppen