Jonas Svennson
Medlem
- Kön
- Man
Jag är…
Last edited:
Jag har aldrig tillfredsställt mig själv i rumpan. Någon som har erfarenhet av det och har tips hur jag kan lära mig?
Har väldigt tajt hål och får bara in lite av mitt finger.
Jodå, börja med ett finger och sen testar du med två osv...OK, kan jag inte börja nu?
Har ingen dildo och inget glidmedel tyvärr.
Funkar mig med matolja till att börja med…OK, kan jag inte börja nu?
Jag har en glasdildo med en kula, jag masserar mig med denna kulan. Jätteskönt slappna av andas tungt. Ibland har jag en buttplugg den är skön när den trycker på prostatan. Ge dig tid mycket glidmedel och slappna av ungen tvingade eller brådska. Utan slappna av och njut. Idag får jag in betydligt större grejorna än i början.Jag har aldrig tillfredsställt mig själv i rumpan. Någon som har erfarenhet av det och har tips hur jag kan lära mig?
Har väldigt tajt hål och får bara in lite av mitt finger.
Jodå morötter brukar ha sköna formerna. Bara att skala och skölja ordentligt förstOK, kan jag inte börja nu?
mmmm sköntSkönt å stimulera analen, blir extra kåt kommer så skönt
Jag började med saliv och ett finger. Smeka runt anus först och sedan lirka lite med fingertoppen i hålet. Bara låta fingret ligga emot med lätt tryck och känna hur anus slappnar av, då trycka lite till. Jag njuter mest av att bara komma in ett par tre centimeter med fingret. Hålla på så med in och ut och in igen i flera omgångar. Själva penetreringen som känns bäst på mig. Ännu bättre är det sedan när någon annan fingerpullar mig.....OK, kan jag inte börja nu?