Hur brukar ni onanera?

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
:D Jao,hur brukar ni göra?Något tips?

F'låt!! (i förebyggande syfte!) Jag hade en sååååån där vass sarkastisk kommentar på väg, men jag hejda den...(åååå såååå svårt det var då!) ;)

Seriöst...nu då!

Att ha en bra fantasi är kanon, egentligen det enda å första man behöver, sedan brukar kroppen och dess händer och fingrar styra resten själv! :p ;):love:

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Onaniklubb menar du? Och så kan man ju typ liksom starta ett forum på internet, ja alltså typ för att lära känna andra mänskor som ja, typ asså oxå vill veta mer om det vi vill veta om eller hur? :cool:

(skäms Frida......skäms!!!) ;) ;)

Ålder
56
Kön
Kvinna
Onaniklubb menar du? Och så kan man ju typ liksom starta ett forum på internet, ja alltså typ för att lära känna andra mänskor som ja, typ asså oxå vill veta mer om det vi vill veta om eller hur? :cool:

(skäms Frida......skäms!!!) ;) ;)

Nä! Menar inte alls onaniklubb:love:

Menar "Klubb för oss som vill förstöra för andra eftersom vi inte begriper bättre"

...typ[}:)]

Ålder
56
Kön
Kvinna
:D Jao,hur brukar ni göra?Något tips?

OK! Kanske slår det slint i mitt huvud nu så rätta mig gärna:

Du blev medlem den 5/9 2008. Det står i ditt krypin att du var online senast den 5/9 kl 14.17.

Men detta ditt inlägg är daterat till den 25/9 2008 kl 15.11.

Finns det någon som kan/vill berätta för mig att det inte är något fel på min hjärna och i så fall varför:sleep:

Ålder
56
Kön
Kvinna
Fast....nu har ju denna "tråd" blivit omotiverat lång iaf...(topic-skaparens dröm?) [:0] ;)

Nja! Det kan ligga något i det du säger OM det inte vore för att datum och klockslag behöver en admin för att "stämma"...

Med andra ord: Hur kan man göra ett inlägg daterat den 25 september om det står i ens skrypin att man var online senast den 5 september kl 14.17???

Jag börjar bli riktigt orolig här kan jag säga...

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Ja...när jag tänker på det (seriöst) så känns det lite...lite kymigt...
Är det strul på G igen på Ona?????[:0]

Toppen