Originally posted by SonPari
Jag har mätt nån gång för nått år sen och då var jag 17. nånting, sen mätte jag igen fast då var jag inte kåt, bara för nån månad sen och fick 15 nått.
Originally posted by SonPari
Ett ljus, sen gjorde ja ett jack i ljuset med nageln precis vid mynningen och sen mätte med en linjal
Du träffar nog livmodertappen på henne, ska tydligen göra lite ont, som att få ett snäpp på pungen ungefär. din kuk kanske e formad på ett sätt som träffar den punkten i den ställningen. ledsen om stoltheten försvinner men det behöver inte betyda att du nått botten. Fittan är inget rör med en plugg i ena änden direkt.Originally posted by axl
Min tjej som är ganska liten i kroppen (om det nu spelar ngn roll?) kan ibland tycka att jag kommer in för långt. Särskilt om jag tar henne bakifrån och blir riktigt ivrig och stöter på rejält. Min kuk är 16-17 cm så där någonstans verkar hennes längdgräns ligga. Flexibiliteten på bredden verkar av naturliga skäl mycket större.
hand-tra-la-la
Originally posted by bobby
De kvinnor som mäter med en dildo e.d är ofta 16-18 cm djupa, men de mäter troligen när de inte är kåta, när en kvinna blir kåt så förlängs även slidan betydligt
Pröva att mäta direkt efter eller under sammlaget.
Djupet kommer då att vara ett flertal cm mer
Mät med en dildo som är ca 30 cm, det finns kvinnor som kan dessa storlekar men det är ovanligt
Avbryt samlaget när ni är mycket kåta, och testa hur långt ni får in dildon innan det gör ont, pröva det "doggy style" slidan lär vara som djupast då
sänd gärna in savaret till detta forumet ;kvinnans djup