Jag kan gilla fantasier som är "elaka" åt båda håll. Ibland fantiserar jag om att jag har en svartsjuk man och att jag själv är litet slampig
, så att han sätter på mig ett kyskhetsbälte [:0]
En fantasi som är elak mot män är när jag tänker på ett scenario som är ungefär så här:
Jag har varit gift ganska länge, och sexlivet börjar bli litet tråkigt. Min man föreslår att vi skall prova en trekant med en annan man. Jag är tveksam först, men efter mycket tjat låter jag mig övertalas. Min man drar hem en kille han känner litet från jobbet, och vi dricker litet vin och så - stämningen är laddad, för vi vet alla tre vad som skall hända. När vi börjar klä av oss, är jag ändå fortfarande tveksam, och har bara tagit av mig toppen, när killarna är nästan nakna. Jag blir dock ivrigare när den främmande killen har blivit helt naken och det syns att han har en riktig BAMSE! Inte så väldigt mycket längre än min mans, men härligt grov och kraftig. Jag blir plötsligt väldigt ivrig att få av mig resten av kläderna. Min mans reaktion blir den motsatta - hans kuk slaknar, när han får se den andre killens påle, så han säger till honom: "Du får börja, så piggar det nog på sig igen". Jag lägger mig på sängen och sträcker upp både armar och ben mot den andre killen, och det börjar gå för mig med detsamma som han börjar komma in i mig, och det fortsätter att gå för mig hela tiden som han knullar mig. Eftersom det inte brukar hända med min man, så har han svårt att få upp den igen. Medan den främmande mannen outtröttligt knullar mig, så säger han att det var ju tråkigt, men det blir nog bättre sedan. (Det gör det inte). När han har gått, tröstar jag min man litet förstrött, men det märks nog att jag har tankarna på annat håll...
Sedan kan jag gå vidare med olika fortsättningar. En av dem är att det nu är jag som tjatar om trekant - "det var ju din idé från början, det går nog bättre om vi försöker igen...", osv. (Och sedan är min man impotent nästa gång, också)
Det lustiga är att den här fantasin började med att jag läste ett brev till ngn sexrådgivare (Malena?) där den impotente mannen beskrev just en sådan situation