En naken biltur piggar upp ibland under den mörka årstiden. Sommartid är det nakna skogspromenader - om insekterna inte är för svåra.Vi som inte bor ensamma, men känner ett tvång att vara naken. Och det gör nödvändigtvis inte partnern.. Hur fixar ni nakenheten som kroppen kräver?
Jag tycker du förenklar problemet en hel del. Så enkelt är det inte att bara förklara att jag vill gå naken. Man måste ta hänsyn till andras åsikt också och har man då en fru som absolut inte accepterar nakenhet (förutom i duschen eller vid sex) då är det som gjort för gräl....Bara se till att förklara att jag gillar gå naken, tror inte partner skulle ogilla det. Jag går ofta naken fast partner är textilare mestadels av tiden.
Numera är hon även med på naturist campingar men hon tar inte av sig.
Skilde mig för fem år sedan och vi var naturister. Var sedan ut och dejta lite "flickor" och en av fem jag träffade godtog inte min nakenhet så hon blev det ingen längre date.Jag tycker du förenklar problemet en hel del. Så enkelt är det inte att bara förklara att jag vill gå naken. Man måste ta hänsyn till andras åsikt också och har man då en fru som absolut inte accepterar nakenhet (förutom i duschen eller vid sex) då är det som gjort för gräl....
Jag förstår. Och procentuellt sett är vi som inte är naturister i stor majoritet. Det är därför jag menar att du förenklade det hela...Skilde mig för fem år sedan och vi var naturister. Var sedan ut och dejta lite "flickor" och en av fem jag träffade godtog inte min nakenhet så hon blev det ingen längre date.
En del var nyfikna på naturismen men henne jag delar säng med går ogärna naken men är ok om jag är det.
Kan förstå att ett förhållande där man inte tidigare har tyckt naket är naturlig då är det svårt ändra på det.
Förstår inte frågan?Vi som inte bor ensamma, men känner ett tvång att vara naken. Och det gör nödvändigtvis inte partnern.. Hur fixar ni nakenheten som kroppen kräver?
Precis så passar på när inte frun är hemma sååå sköntJag passar på när frun inte är hemma. Det kan vara en kort stund så hon är på affären, eller en halv dag då hon jobbar extra (hon är pensionär nu). Men det är inte lätt att hitta guldkornen i vardagen....
Ja mycket härligtGud va härligt!!
Mmmm sexigtKorta shorts så kuken hänger ut ur byxbenet. Då kan väl ingen heller beskylla en för blottning tänker jag då det ser ut som ofrivillig händelse.