Hur går de till när man får sina sexleksaker?

Skoj

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja köpa en flaschlight, men jag bor fortfarande hemma så ja vågar inet beställa nån. men vet egentligen inte hur den blir levererad, så ni osm beställt hur fick ni dom?

ImperceptibleX

Ny medlem
Kön
Man
Jag beställde för några dagar sedan från en annan sida än lastbryggan och där kunde man välja SMS-avisering. Då får man ett SMS när det finns på närmaste utlämningsställe, enkelt och smidigt... fast nu bor ju jag och sambon i egen lägenhet så ingen hade ju sett post avin ändå...

Senast när jag beställde från lastbryggan (ett tag sedan) så erbjöd dem inte SMS-avisering, hur det fungerar nu vet jag inte... men jag kan tänkta mig att det är att föredra om man bor hemma hos föräldrarna...

GustavG

Ny medlem
Kön
Man
De flesta webshoppar har diskret avsändare. Avsändaren går alltså inte att koppla samman med en sexshop och det står inte vad paketet innehåller. Läs leveransvillkoren. Det brukar framgå där. Du får hem en liten lapp där det står att du har paket att hämta ut. Om föräldrarna undrar så kan du ju bara säga att det är en bok.

ImperceptibleX

Ny medlem
Kön
Man
Har jag beställt från flera olika ställen (pga att jag hittat någon där som ingen annan säljer) och varje gång har det varit diskreta paket... snabba leveranser... de har svarat på de frågat man frågat via mail... alla företag jag beställt ifrån har då gett mig ett seriöst och proffsigt intryck (inkl lastbryggan)

Kolla var du kan hitta den billigast, ibland skiljer det 100-lappar på vissa varor... :)

Sexgud

Medlem
Kön
Man
Asså, när det gäller sexleksaker. Ingen affär är så dumma att de skriver avsändare som "SEX LEKSAK" "DILDO" "VAGINA" eller liknande. Det står aldrig vad det är.

Det är bara att beställa och om dina föräldrar frågar kan du bara säga att du bara hitta på något.

GustavG

Ny medlem
Kön
Man
Jag beställde faktiskt från ett mer eller mindre oseriöst postorderföretag för länge sedan. Paketet innehöll mjuka svärd i latex. Leksaker för barn alltså. När jag hämtade ut paketet stod det på paketet: STORA leksaker i latex. Hehe, eftersom jag bara var 14 bast så tyckte jag att det var lite pinsamt :)

Men seriöst. Beställer man från en butik som säljer sexleksaker så står det inte vad som är i. Skulle ett sådant företag göra det så skulle de nog förlora sina kunder ganska snabbt.

Meile

Medlem
Kön
Man
Alla butiker jag bestäält från så här långt har alltid levererat i "diskreta kuvert" dvs en brun låda/brev... och som nån sa tidigare så finns det lite olika sett att veta att de kommit och att du kan hämta ut dem... annars står det på avin oftast att de tillexempel kommer från ett ställe som heter "lastbryggan" och det kan jue vara lite otrevligt om man bor hemma hos mamma och pappa.... men då kanske man har nån kompis som du kan sända den till i stället om du itne vill att mamma eller pappa ska få se avin....

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

Toppen