Hur gör man för att spruta långt?

mattsa1

Medlem
Kön
Man
Jag har samma problem som killen i föregående inlägg.
Har försökt att få det att spruta men det villbara rinna.
Så jag är väldigt nyfiken på om nån kan komma med ett bra tips på hur man ska göra för att spruta istället för som nu, rinna.
Matte

oskuld??

mattsa1

Medlem
Kön
Man
Bara undrar.
Hur känns det i kuken efter att ha sprutat så långt?
Älskar se kilar spruta långt.
Leve Peter North

Originally posted by Bigload

Originally posted by trombias

För att kunna få dom spruten du ser i porrfilmer och dyligt så krävs det att du använder ett preparat som heter "Pregnyl"
Detta är ett ämne som man tar med hjälp av kanyl i förslagsvis låret eller i skinkan.
Detta ämne producerar sperma, men sperman som produceras med hjälp av pregnyl är inte användbara i meningan att göra ngn gravid.

Har provat och det är sinnessjukt vad man sprutar av det, det sa min tjej också.
Hur faaan kan det komma så mycket på en gång?? Det har det aldrig gjort innan ju.
Nää, sa jag det har det inte hahahaha

Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Men jag sprutar tio sprut över två meter långt och jag har aldrig behövt använda något "medel". Det har nog mer att göra med hur vi är skapt.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag vet inte hur mycket man kan öva upp sånt här. För egen del, så runkar jag drygt en timme eller mer så sprutar jag alltid långt. Mellan 2-3 meter oftast. Men visserligen kan jag spruta långt om jag tar ett snabb runk med. Tror nog mest art humör o stress inverkar mycket. Sen är det nog så att vissa bara har förmågan att spruta långt medfött.

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Träna upp PC-muskeln ska hjälpa. Detta görs enklast genom att man kniper åt när man pinkar, och avbryter. Sen håller man på så under en tid.

Baronen

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
hCG är det enda som ger en otrolig sperma mängd. finns och handla på olika sidor. ganska kul att leka med

Toppen