Huvvaligen. Ja det var snuskigt!Sitter oftast hemma men står på offentliga toaletter. Sitter jag så behöver jag inte dra tillbaka förhud annars helt tillbaka. Varken skakar eller torkar, gillar den våta fläcken i kallingarna. Ja jag vet att jag är en snuskgubbe.
Gillar inte pissoarer..ofräscht..finns inget papper..Om möjligt, så sitter jag på toan. Min förhud är borttagen. Jag torkar av med papper, noga. Jag gillar inte pissoarer, men måste man så måste man.
Att vara och känna sig ren och fräsch är för mig en förutsättning för sex eller onani. Jag är också rakad. Mera för känslan än hygien. man kan vara ren och ha könsbehåring. Det handlar mest om personliga preferenser. Jag tvättar mig noga efter alla toabesök. Jag vill vara så ren att jag när som helst kan ha oralsex med en kvinna.Uppenbarligen fler än jag som gillar renlighet. Jag har kommit att uppskatta renligt väldigt mycket de senaste åren, jag ångrar inte alls att jag lät ta bort förhuden. När jag kissar finns inget som spar de sista dropparna, så det måste torkas noga. Könshåret är bortrakat sedan många år.
ja, men stå och kissa i duschen?Sitter! Krångligt att stå.