Hur hårda blir era kukar?

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Träffade en kille i helgen som hade den hårdaste och ståndaktigaste kuken jag någonsin sett, det var inte den största men jäklar så hård och ådrig, min brukar bli rätt hård men inte som denna, jag kanske når samma hårdhet med kukring om jag är riktigt kåt och har edgat ett tag. Han hade en lätt uppåtböjd kuk och när den står upp så går ollonet emot magen, och han hade en jäkligt platt mage, ingen kulmage där.

Hur hårda blir era kukar, svårt att beskriva kanske men ändå?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Träffade en kille i helgen som hade den hårdaste och ståndaktigaste kuken jag någonsin sett, det var inte den största men jäklar så hård och ådrig, min brukar bli rätt hård men inte som denna, jag kanske når samma hårdhet med kukring om jag är riktigt kåt och har edgat ett tag. Han hade en lätt uppåtböjd kuk och när den står upp så går ollonet emot magen, och han hade en jäkligt platt mage, ingen kulmage där.

Hur hårda blir era kukar, svårt att beskriva kanske men ändå?
Med åldern blir det svårare att få kuken sådär hård som du beskriver. Jag har förresten aldrig blivit hård så att kuken står uppåt. Men jag blir fortfarande tillräckligt hård för att genomföra samlag och med hjälp av potenspiller så håller ståndet i sig hela tiden. Det är annars ett åldersproblem jag upptäckte, att jag slaknade efter en stund. Kukring gör också skillnad tycker jag och får mig lite hårdare och blir ådrigare. Jag är 65 år ska tilläggas.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man blir riktigt hård står det rakt upp och lite sned, inte riktigt som i fornstora dagar men klara mig bra utan piller. När jag kommit en gång slaknar den ganska snabbt men om partner en kvinna tex ligger ovanpå eller rider kan den bli hård igen och förhoppningsvis kommer min partner det med att komma gemensamt är det bästa men händer inte alltid även om båda njuter.

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej, min blir verkligen stenhård. Brukar ofta få höra Den var hård när jag runkar i cam. Den har alltid varit så!

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Härligt med all svar och kommentarer.
Har alltid varit väldigt kukfixerad, och då gärna långa kukar, gillar mera längd än grovlek, då främst med tanke på att jag inser att jag aldrig kommer att kunna varken ge en ordentlig avslutning eller bli rejält knullad an en för grov. Annars är det ju klart maffigt att sen en grov och stenhård kuk.
Nu på senare år så har jag mer och mer börjat fokusera på kukens form och hårdhet än storleken, älskar stenhårda kukar med tydliga helt blottare ollon. :)

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Härligt med all svar och kommentarer.
Har alltid varit väldigt kukfixerad, och då gärna långa kukar, gillar mera längd än grovlek, då främst med tanke på att jag inser att jag aldrig kommer att kunna varken ge en ordentlig avslutning eller bli rejält knullad an en för grov. Annars är det ju klart maffigt att sen en grov och stenhård kuk.
Nu på senare år så har jag mer och mer börjat fokusera på kukens form och hårdhet än storleken, älskar stenhårda kukar med tydliga helt blottare ollon. :)
Håller med dig. Jag gillar snygga kukar och du har ju en snygg kuk. Peter North kuk är vacker.
Jag har själv ett helt blottat ollon då min stenhårda kuk står eftersom jag har så lite förhud

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Tjejen tycker den är hårdare än genomsnittet.
När jag avnjuter e-stim blir den fruktansvärt hård.
Använder jag ollonring (25mm) är kuken normalhård men ollonet blir stort och hårt som diamant, och det gillar tjejen.

Toppen