M
Mary_GILF
Gäst
Ja vi tyckte också att det var ett ganska mysigt ställe!PiH är ett trevligt ställe! Kan rekommenderas.
Ja vi tyckte också att det var ett ganska mysigt ställe!PiH är ett trevligt ställe! Kan rekommenderas.
Jag gillar att de har olika tema på träffarna. Oftast är det par som gäller. Men de har även haft kvällar när de t ex bara släppt in kvinnor. Jag har varit på ett par såna träffar och blivit glatt överraskad av hur många kvinnor som faktisk var där.Ja vi tyckte också att det var ett ganska mysigt ställe!
Trevligt! Bor du lite avskilt eller i ett villaområde? Det skulle bli ett herrans liv om jag gick naken ute i trädgården, men inomhus går jag naken när jag är ensam. Som nu t.exPå sommaren går jag naken hela dagarna om jag är hemma. Kan jobba i trädgården, med bygge och underhåll helt trådlös.
Närmaste grannen har besökt mig så dom bryr sig inte, dom vet att jag är naturist. Kommer nyfikna i bland på vägen utanför och har dom inte sett en naken gubbe får dom väl titta.
Naturist campar en del.
Trevligt! Bor du lite avskilt eller i ett villaområde? Det skulle bli ett herrans liv om jag gick naken ute i trädgården, men inomhus går jag naken när jag är ensam. Som nu t.ex
Då bor du ju helt perfekt. Det är ju skillnad att ha grannar tätt inpå hustomten. Då finns det risk att man blir anmäld, även om jag befinner mig på egen mark.... Jag hade gärna besökt dig, men sådan tur att vi bor i närheten av varandra har jag väl inte?Jag bor lite avskilt på landet, har några grannar över en åker. Nytt folk där så känner dom inte.
Närmaste granne är 50 meter till och dom bryr sig inte om jag är naken.
Sedan är det en väg utanför där det kan komma förbi folk och titta, än har ingen klagat.
Grannen såg väl lite glada ut när dom sett mig sova i solstolen med kuken rakt upp, men sa inget.
Är nog lite långt mellan oss men har du vägarna förbi kan du titta in.Då bor du ju helt perfekt. Det är ju skillnad att ha grannar tätt inpå hustomten. Då finns det risk att man blir anmäld, även om jag befinner mig på egen mark.... Jag hade gärna besökt dig, men sådan tur att vi bor i närheten av varandra har jag väl inte?
Ja det är så härligt att vara helt naken . Och är det någon som ser mig så gärna blir nog lite kåt av detjag gillar att vara naken, älskar att visa upp mig naken blir så kåt av det
Besök ett nakenbad!jag gillar att vara naken, älskar att visa upp mig naken blir så kåt av det
Lite svårt nu . men sommartid händer detBesök ett nakenbad!
Jo, jag tror nog att man kan bli anmäld på egna tomten. Ligger du lite i skymundan och solar är det kanske en sak, men om du går omkring och uppenbart visar dig för grannarna eller förbipasserande så är risken uppenbar.Är nog lite långt mellan oss men har du vägarna förbi kan du titta in.
Ingen kan anmäla dig om du går naken på din egna tomten. Förutsatt att du inte uppträder så att det kan uppfattas som Förargelseväckande beteende.
.
Då skulle jag vara anmäld för länge sedan, en sommar tilläggs isolera jag huset utan en tråd på kroppen.Jo, jag tror nog att man kan bli anmäld på egna tomten. Ligger du lite i skymundan och solar är det kanske en sak, men om du går omkring och uppenbart visar dig för grannarna eller förbipasserande så är risken uppenbar.
Då bor du antagligen inte i något villaområde....Då skulle jag vara anmäld för länge sedan, en sommar tilläggs isolera jag huset utan en tråd på kroppen.
Går alltid naken på tomten om det är varmt nog, har även kompisar som besökt mig i samma klädsel.
Ja så här års sträcker sig min nakenhet till att sola rumpan lite vid utomhusrunkLite svårt nu . men sommartid händer det
Utomhusrunk det är bara glömma -18 ute. Då hittar man knappt kuken LOL.Ja så här års sträcker sig min nakenhet till att sola rumpan lite vid utomhusrunk
Något av en chansning. Ibland funkar det. Men det krävs stimulansUtomhusrunk det är bara glömma -18 ute. Då hittar man knappt kuken LOL.
Nä usch. Mycket härligare i fåtöljen eller sängen.Något av en chansning. Ibland funkar det. Men det krävs stimulans
Nej, lite villor finns det och någon kan se mig men är nog några hundra meter mellan oss, undantaget grannen som bor närmare.Då bor du antagligen inte i något villaområde....