Naken hemma och utomhus när man får tillfälle
Gillar att gå runt i bara tshirt och boxerkallingar, om grannarna skulle titta in så ser de bara min överkroppÄlskar att ströva runt naken, eller med tshirt....
Så skönt att känna snoppen dingla under tshirten, fast klockan 3 på natten dock
såsätt så kan jag gå runt utan rullgardinerna nerdragna [^]
Hur har vi det med nakenheten här?
Om ni har möjlighet, springer ni omkring nakna
och njuter av att slippa ha massa kläder på er?
Jag vet att jag gör det.
Låter härligt, önskar att jag varit närmareär gärna naken hemma. Som nu till exempel...
Jag är naken ganska ofta...sover oftast naken finns undantag, då nån annan sover över mm. städar naken ibland, har haft bara förkläde då jag lagar man, mest för o inte bränna mig men även för att killen gillar det...har ibland bara ett plagg eller 2 på mig då jag går ut upphetsande veta ingen annan vet att det inte finns något under....sedan brukar killen kunna få en hint om det....
Jag är naken ganska ofta...sover oftast naken finns undantag, då nån annan sover över mm. städar naken ibland, har haft bara förkläde då jag lagar man, mest för o inte bränna mig men även för att killen gillar det...har ibland bara ett plagg eller 2 på mig då jag går ut upphetsande veta ingen annan vet att det inte finns något under....sedan brukar killen kunna få en hint om det....
OBOY, precis sånt som tänder mig, Mmm
Sover naken och är naken ibland när ja är hemma. På sommaren så blir det några nakenbad(fast på natten, då ingen kan störa sig på det) Gillar den känslan att inte ha något på sig. Man känner sig fri liksom.
Hade jag haft ett sommarställe som ligger mer för sig själv hade ja varit näck där också.