1-2, dålig form ikväll
Y Yokie82 Aktiv medlem Kön Man 3 november 2023 #22 Ligger nog själv på en 7 a men känns stigande när man läser lite inlägg
Krögare50sthlm Välbekant medlem Kön Man 4 november 2023 #25 Kom precis hem efter 13 tim jobba, stendött i skrevet..nattinatti
Atomicswing Aktiv medlem 4 november 2023 #28 11 är nog en rättvis bedömning just nu. Men jag väntar på folk ska komma och knacka på, så frustrerat får jag snällt vänta Ha det bra där ute och ta hand om er själva!
11 är nog en rättvis bedömning just nu. Men jag väntar på folk ska komma och knacka på, så frustrerat får jag snällt vänta Ha det bra där ute och ta hand om er själva!
Tfg Aktiv medlem Kön Man 4 november 2023 #31 De gånger jag loggar in här STÅR "mätaren" alltid på 9. En del konversationer jag haft här drar snabbt upp nivån till en fullskalig 10, "underhåller" mig så pass under dessa samtal att jag nöjt loggar ut på en 2:a. Ja, ni fattar...
De gånger jag loggar in här STÅR "mätaren" alltid på 9. En del konversationer jag haft här drar snabbt upp nivån till en fullskalig 10, "underhåller" mig så pass under dessa samtal att jag nöjt loggar ut på en 2:a. Ja, ni fattar...
Nicke C Välbekant medlem Kön Man 8 november 2023 #34 Är alltid kåt på morgonen och nu är det en hård 8
AndLargbg Välbekant medlem 8 november 2023 #35 3 nu... Men surfar runt o hoppas hitta nått som får siffran i öka
Dildolover Välbekant medlem Kön Man 8 november 2023 #38 Nicke C skrev: Är alltid kåt på morgonen och nu är det en hård 8 Klicka för att expandera... Vaknar också alltid kåt med morgonstånd
Nicke C skrev: Är alltid kåt på morgonen och nu är det en hård 8 Klicka för att expandera... Vaknar också alltid kåt med morgonstånd