Hur lägger ni snoppen i byxorna

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kanske främst killar, men såklart även för oss tjejer att svara på :love: .

Dagens nyfikna fundering:giggle:
Hur lägger ni kuken, högre eller vänster eller kanske uppåt eller neråt?
Är det olika med kalsonger eller utan och om det är olika byxor?

Personligen älskar jag när man ser en bula, behöver inte vara stor. Men att se bulan kan få mig suktande kåt.

Och såklart, så är det kul att höra vad ni tjejer upplevt i detta.
Intressant fråga som jag egentligen aldrig tänkt på innan, himla kul läsning. :)
När jag tänker tillbaka till mina tidiga tonår så brukade jag träffa en som va en del äldre än jag, satt gärna i hans knä och busade. Det hände att jag kände på honom innanför byxorna och tror mig då minnas att den låg som i en kringla.
Hursom så är det väldigt fint när man ser en rejäl bula och man blir lite kåt av det. Jag gillade det redan på den tiden. :p
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Min är neråt, över pungen kan man säga. Det är bekvämast och fungerar även när den blir lite större. Och bulan blir dessutom synligast så.

Får jag fullt stånd så stannar den såklart inte utan vrider sig upp längst sidorna. Kanske först lite som en kringla, som Emmy sa, innan den sträcker sig helt ut åt höger eller vänster.
 

Reborn

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Kanske främst killar, men såklart även för oss tjejer att svara på :love: .

Dagens nyfikna fundering:giggle:
Hur lägger ni kuken, högre eller vänster eller kanske uppåt eller neråt?
Är det olika med kalsonger eller utan och om det är olika byxor?

Personligen älskar jag när man ser en bula, behöver inte vara stor. Men att se bulan kan få mig suktande kåt.

Och såklart, så är det kul att höra vad ni tjejer upplevt i detta.
Du vet det :love:
 

Frank

Aktiv medlem
Kön
Man
PTV sen barnsben.vid svagt stånd är den lätt till vänster men när den hårdnar rätar den på sig.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Alla mina boxer och trosor har en ”cock pouch” så där behöver jag inte fundera. Den ligger rätt hela tiden. Men kör jag commando så blir det oftast ”penisen till vänster”.
 

Both

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Oftast nedåt till vänster men det är lite olika. Ibland är det gött att lägga den uppåt eller lite som en "loop" eller vad man ska säga snett upp mot höger beroende på kalsonger och byxor. ;)
 
Toppen