Vad hindrar dig?Så vill jag också ha det
Absolut inget ….Vad hindrar dig?
Nyligen?Har varit i CapAdge där gick vi nakna hela veckan så skönt
Nej det var 7 år sedan men är så sugen på att åka dit igenNyligen?
Funderar på att åka dit.Nej det var 7 år sedan men är så sugen på att åka dit igen
Vet inteHörde för ett tag sedan att det blivit rejält dyrare. Var inte direkt billigt tidigare, vad jag vet, så hur är det nu - vet du ??
Schysst profilbildGår naken här hemma, har väl inte så mycket insyn här, men händer det kommer folk å går förbi, men det funkar bra, nu närmar det sommar så då kan man vara naken på stranden också
Helt OK men inget speciellt. Maspalomas är billigare och restauranger och barer är öppna efter midnatt. Många runkare på båda ställen. Är man ute efter att få vara ifred och njuta med sin partner på stranden är det lätt att bli irriterad på alla fluktare. Men gillar man gang bangs, exhibitionism och Bukakke är förutsättningarna perfekta på båda ställen. Fler män än kvinnor på båda ställen. Ganska hög medelålder men jag har även stött på yngre par och singelkvinnor både på stranden och på klubbarna. Många swingersklubbar och sex-positive parties och events. Man bör ha konto på FL om man vill ha ut Max av sin vistelse. Tyvärr har ställen med stor utlevnadspotential en tendens att bli rätt snuskiga, slitna och sunkiga med tiden. Dock helt klart värt att åka dit och få en ”tick in the box” om inte annat få några soliga dagar på stranden och njuta av god matFunderar på att åka dit.