Hur lång tid tar det innan ni får orgasm!

Pellesnusk

Ny medlem
Kön
Man
För oss killar brukar det gå på någon minut, men hur lång tid tar det för er tjejer?

Det enda jag vet är en gång när jag smygtittade på min syrra i duschen genom ventilations-springan i överkanten på dörren, när hon onanerade med hjälp av duschstrålen och det tog minst 5 minuter innan hon fick orgasm.

Visserligen var inte hon så gammal då (13 år) , så hon visste kanske inte riktigt hur hon skulle göra.

Sen har vi onanerat tillsammans några gånger, och då har det gått fortare för henne efter att hon sett mig runka ut en sats.
Hon kanske blev kåtare av min runk, samt att hon var ett år äldre då och mer erfaren.

Detta är nog preskriberat nu för det var mer än 25 år sedan.

Kön
Kvinna
Det kan vara väldigt olika. Är jag väldigt kåt så kan det gå ganska fort men man vill ju hålla ut på det sköna så länge man kan, ellerhur? :)

G

Guest

Gäst
Fyra sekunder gäller här!:D:D Nä men har väldigt lätt för att få orgasm om jag stimuleras på rätt sätt vilket innebär penetration, han hinner knappt tränga in kuken innan jag skälver. Som tur är så kan ju detta upprepas många gånger...:p

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Fyra sekunder gäller här!:D:D Nä men har väldigt lätt för att få orgasm om jag stimuleras på rätt sätt vilket innebär penetration, han hinner knappt tränga in kuken innan jag skälver. Som tur är så kan ju detta upprepas många gånger...:p

Grattis:)

madde30

Ny medlem
Kön
Kvinna

Vad orättvist! Använder jag min delfin går det på bara nån minut. Annars kan det ta hur länge som helst eller inte alls.

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Väldigt olika här också... Leker jag själv och kanske tittar på några filmklipp eller så så kan jag komma efter bara någon minut... Fast jag får aldrig så starka orgasmer på egen hand som jag får när min pojkvän hjälper till. Då kan det iofs ta ett tag (allt från 5 min till kanske en halvtimma).

Sen beror det ju förstås på hur kåt man är när man börjar...

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, det varierar kraftigt. Rekordet ligger nog på 3,5 minut nånstans från påklädd till extas för min del (ihop med karl) å bara med fingerpill. Andra ggr kan man få nöta länge säkert uppåt en ½timme-3kvart men de ggr man får jobba mkt brukar som regel bli starkare. Jobbigt är det att vara kvinna, då iaf jag nog är mera lättstörd än en karl. Tycker att de leksaker som finns på maknaden numera (å som inte ser ut som snoppar) är väldigt fina. Rekommenderar varmt LELO Iris som nästan är ljudlöst.:oops:

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna

Sicken fuskis du är! ;)

Själv snittar jag på en 8-9 minuter tror jag, vid onani. Tillsammans med min partner... ca 20-25 minuter tror jag.

G

Guest

Gäst

Sicken fuskis du är! ;)

Själv snittar jag på en 8-9 minuter tror jag, vid onani. Tillsammans med min partner... ca 20-25 minuter tror jag.

Inte alltid bra! Ibland förlorar jag kåtheten efter en orgsam... :D

M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Allt från 5 sekunder till en kvart, beroende på hur kåt jag är och vilken typ av beröring det handlar om...jag kan gå från noll till orgasm på ett par minuter... :)

G

Guest

Gäst
Normalt går det på fem minuter, men ibland vill man ju dra ut på njutningen

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag håller med vad andra har sagt...är jag på jobbet och har kåtat upp mej så kan det gå på nån minut, men hemma i sängen på kvällen med leksakerna så vill jag ju ha skönt länge!!

Toppen