Bättre aktiv i dag än radioaktiv i morgon!
Indulgence Välbekant medlem Ålder 62 Kön Man 1 juni 2011 #22 Är här allt som oftast för att få uttryck för mina kåta fantasier... / I
Miharu-chan Medlem Kön Kvinna 1 juni 2011 #24 Som många andra, kommer in och kollar läget lite då och då
E erka10 Medlem Kön Man 1 juni 2011 #26 Bra fråga! Jag har också funderat på hur många som verkligen är här regelbundet, känns ibland som om sidan verkar tappa stinget. Men som svar på frågan: jag är här någon gång per vecka i alla fall.
Bra fråga! Jag har också funderat på hur många som verkligen är här regelbundet, känns ibland som om sidan verkar tappa stinget. Men som svar på frågan: jag är här någon gång per vecka i alla fall.
mina Medlem Ålder 42 Kön Kvinna 2 juni 2011 #29 Inte lika aktiv som förut p g a tidsbrist, men helt klart aktiv!
misswet Aktiv medlem Ålder 57 Kön Kvinna 2 juni 2011 #31 Tja...jag är väl hyfsat aktiv, när tillfälle ges.
Doc Coach Välbekant medlem Ålder 58 Kön Man 5 juni 2011 #35 Bättre aktiv i dag än radioaktiv i morgon! Klicka för att expandera... Dag Vag eller KSMB-citat!?
Lickmyass Ny medlem Kön Kvinna 8 juni 2011 #40 Räknas man som aktiv om man försöker lära sig hur forumet fungerar? I så fall anmäler jag mig...