Jo, jag tillhör också de lyckligt lottade som har fått leva många fantasier. Ibland har verkligheten slagit fantasin. I vissa fall har man blivit besviken men då har jag bara skrattat åt det hela och gått vidare en erfarenhet rikare.Jag har haft lyckan att få uppleva flera av mina fantasier i verkligheten. Några höll inte att prövas medan de flesta faktiskt blev en mysig upplevelse.
Men tänk efter före. Många saker gör sig bäst som fantasier.
Men fantasier är ju inte med automatik sådan som är förbjudet eller inte går att förverkliga. Det kan likaväl vara en skön fantasi om att ha sex med frun…Tyvärr inte. Alla fantasier skall nog stanna vid en fantasi.
Men visst har man fantiserat om en ung brud och har möjlighet att sno hennes trosor är det ju iaf en bit på vägen.
Sen fantiserar jag om att blotta mej men brukar stanna vid att man runkar i skogen där folk kan se men ändå inte se liksom.
Inser jag glömde ett inte i min text du har helt rätt.Men fantasier är ju inte med automatik sådan som är förbjudet eller inte går att förverkliga. Det kan likaväl vara en skön fantasi om att ha sex med frun…
Åtminstone lite bättre änFan då!
Trodde mitt standardtrick skulle fungera. Får bli lite mer kreativ då.
Påminn mig om att du skrämde migAnonymsex kan vara alldeles galet spännande och fantastiskt. Har några sköna sådana upplevelser genom årens lopp, men man ska så klart vara väldigt försiktig och säker på sin sak, kanske särskilt som kvinna. Det är lätt att råka illa ut.
Det var så klart inte min avsiktÅtminstone lite bättre än
Påminn mig om att du skrämde mig
Ojadå har du gått om tid att uppleva sköna saker Jenny
Tackdu har fina tuttar jenny
Mmsexiga unga, får ståkuk